Sverige–Schweiz. Tror på 4–1. Gruppspelet blir dock som vanligt en transportsträcka mot slutspelet, men kul att se lite nya killar i ett VM-lag.
VM 2013
« Föregående · 1578454 Till forumet
Sv: VM 2013
Steenm: Det är tråkigt att ingen startat en VM-tråd i rätt forum, men Tre Kronor-diskussioner hör ju hemma i Tre Kronor-forumet. Finns under "Nationellt" uppe i rullmenyn. Där tror jag nog att du kan öka chansen för fler läsare också, den här forumdelen är rätt avsomnad tror jag då den egentligen mest ska innefatta övergripande diskussioner kring Elitserien och Hockeyligan, de diskussionerna lyser med sin frånvaro.
« Föregående · 1578454