« Föregående · 2829650 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Villervalla: ständigt denne Karl Qvist....kändes i luften på nåt vis
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Kattgubben: Johansson i kassen, som att kasta bort poängen. Fyfan så onödigt
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
bar mofftak: Stor tavla av Johansson. Juel hade tagit den. Det är för dåligt.
Juel ska stp resten av matcherna. Punkt.
Juel ska stp resten av matcherna. Punkt.
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Söderöver: Det är ju nääästan så att man saknar Kuben och Vinnerborg ibland, den såg man ju fan inte komma.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
roger_sundsvall: och där kom den obligatoriska dundertabben av JJ, god natt.
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
roger_sundsvall: Jaja han visar varför han inte är etta, var sista matchen han står denna säsong
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
bar mofftak: Men Jacke för fan, det ska vara stängt där, tack för den matchen.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
{10774}: Sen är det väl svårt när en spelare medvetet går in för att luras sådär, han söker kontakt och får ett lätt slag. Söker kontakt igen och släpper klubban direkt vid nästa slag. Utstuderat.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Laaksonen har känsla för det här!
Vad jag haft den minsta chans att få bestämma så hade man sagt att Laksonen har dömt klart i svensk hockey…
Sedan kanske det blir lite självkritiska domare.
Om domare i Sverige påstår att dom är självkritiska så skulle jag sträcka ut huvudet lite och säg att dom inte vet vad ordet betyder…
Vad jag haft den minsta chans att få bestämma så hade man sagt att Laksonen har dömt klart i svensk hockey…
Sedan kanske det blir lite självkritiska domare.
Om domare i Sverige påstår att dom är självkritiska så skulle jag sträcka ut huvudet lite och säg att dom inte vet vad ordet betyder…
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
JonteD: Längs upp i banan, Svensson och Forsmark, nu snackar vi ombytta roller.🤣
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
vonDöbeln: Ändå lite positivt på något sätt. Ta ansvar för sitt misstag.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
vonDöbeln:
Omedelbar kompensation när man ser själv att man gjorde fel.
Omedelbar kompensation när man ser själv att man gjorde fel.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
{469}: Tack domarn. Nån rättvisa i allafall. Gnällbälltspubliken evererar i allafall...
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Synct: Ojoj vad domarna tappar matchen. Dom borde verkligen gå efter devisen ”less is more”, det blir oseriöst när dom ska blåsa sönder matcherna så här.
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Andersson: så kom kompensationen för att Laksola är värdelös
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Att Örebro har gigantisk domarfördel i matchen råder det i alla fall inget som helst tvivel om.
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Synct: bara att slänga klubban vid minsta kontakt. Så jävla oseriöst
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Villervalla: världens hårdaste slashing av Walli...inte lätt att vara Öretspelare
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Villervalla: men fan, nu ryker matchen. Vilken skitutvisning
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Modano: Meeen hallå. Snälla sluta ta dessa onödiga utvinsningar i offensiv zon!
Ok, vekt av domarn nu på reprisen.
Ok, vekt av domarn nu på reprisen.
+ 1
« Föregående · 2829650 · Nästa »
Kräks.
Plocka av fanskapen från planen direkt.