1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen
« · 2832476 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: Blodvite!!då!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: Ribban Kapanen fan vad nära!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Håkkybåkky: när blir det 2+2, det händer nästan aldrig va?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: bra att öva innan slutspelet

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Håkkybåkky: PP igen sätt den! 🙏🏻

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: MEN TA BORT DOM FRAMFÖR JUEL!!!! DE ska göra så jävla ont att man ropar på mamma!!!!!🤬🤬😎🇺🇿
O vara där!!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Tycker att forwards pressar bra, men backarna tar för mycket säkerhetsavstånd. Då blir det en ocean att gå på i mittzon

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Ok första period. Skellefteå känns inte,så starka bakåt så vi kan såra dom

Juel stabil några fina räddningar

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Erre92: Mycket nord syd hockey. Chanser hela tiden.

Timrå tagit över lite i 5 mot 5

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Stoor skillnad på tempo och instinkt att ta sig på mål när Skellet har PP.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: Är väl inget nytt under solen. Vi får fokusera på att spela vårt spel bara.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Illari gör det bra på backen hittills. Spelar enkelt

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Domarkåren sänker nivån för att Laksola inte ska känna sig utanför, vilket jävla skämt

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Hartmann trampar snett ... eller nåt

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Den var ju rätt billig den vi fick med oss med iofs..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Rip Kirby: Så billig utvisning! Kom igen nu domarna

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Allvarligt
Va ere för domarnivå??

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Skjut direkt nån gång? Varför måste man alltid ta emot pucken och lägga iväg en lös dragare i magplattan?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Vad snabbt dom blåser, Söderström viftar ju inte ens med handsken för att det ska blåsas av.


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{10779}: Bra PP men inget mål



Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
neutral: PP. sätt den!

Bra initiativ Dahlen

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Roligt med mycket Kapanen !

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kapanen junior junior verkar helt jävla orädd (vilket förstås är väntat) och jag kommer vara helt outhärdligt nervös varje gång han är på isen ikväll

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: hörru, visst kör du på TVn och inte via streaming?
Du är alltid snabbast med mål-inlägg...😎

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Herminator: Kul för Linus som fick lite revansch för några juniormisstag i tidigare matcher! Kommer bli jäkligt bra nästa år!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Herminator: Kul som fan.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Man kan dra till med en skön replik:

- Viktigt mål:)

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: Da'n såt'en YEEEZZZZZZ Liiiinnuus!!!!🤣🇺🇿🇺🇿

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Herminator: Jobba ger resultat.. Första från Eriksson. =)

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Nougath: Fan vad kul för Linus

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Rip Kirby: Perfekt målskytt! Inför slutspelet

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Sådär ja!! Nu släpper det för grabben!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
LINUS 🔥🔥🔥💪💪💪

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: Hesa Fredrik

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: Linus första....härligt!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
MÅLLLLL

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Jävlar vad nära! Händelserik start. KÄMPA Timrå!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Andersson: Du e väl ingen kärring????😎

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
1-1 👍👍👍👍

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: Dax å dubbla det nudå 😎

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
EXPLORERSMÅLAND: Vi gör inte mål öppet mål 😂

Skellefteå mycket nära 2-0 innan

1-1 Linus E! 1a SHL målet. Boyce skjuter han tar retur 😃

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Snurr Snurr Snurr.....

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Herminator: FIGHT FIRE WITH FIRE!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
sikth: Skellet har förlorat 1 match när de tagit ledningen....

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: Jag är inte hes än

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
RunarUp: Är optimist. Men vi vinber aldrig när vi släpper in 1a målet det vet du 😉

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: Ja, ja, mardrömsstart, bara att jobba hårdare då.

« · 2832476 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer