« Föregående · 2832476 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Håkkybåkky: när blir det 2+2, det händer nästan aldrig va?
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: MEN TA BORT DOM FRAMFÖR JUEL!!!! DE ska göra så jävla ont att man ropar på mamma!!!!!🤬🤬😎🇺🇿
O vara där!!!!
O vara där!!!!
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Tycker att forwards pressar bra, men backarna tar för mycket säkerhetsavstånd. Då blir det en ocean att gå på i mittzon
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Ok första period. Skellefteå känns inte,så starka bakåt så vi kan såra dom
Juel stabil några fina räddningar
Juel stabil några fina räddningar
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Stoor skillnad på tempo och instinkt att ta sig på mål när Skellet har PP.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: Är väl inget nytt under solen. Vi får fokusera på att spela vårt spel bara.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Illari gör det bra på backen hittills. Spelar enkelt
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Domarkåren sänker nivån för att Laksola inte ska känna sig utanför, vilket jävla skämt
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Den var ju rätt billig den vi fick med oss med iofs..
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Skjut direkt nån gång? Varför måste man alltid ta emot pucken och lägga iväg en lös dragare i magplattan?
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Vad snabbt dom blåser, Söderström viftar ju inte ens med handsken för att det ska blåsas av.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kapanen junior junior verkar helt jävla orädd (vilket förstås är väntat) och jag kommer vara helt outhärdligt nervös varje gång han är på isen ikväll
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: hörru, visst kör du på TVn och inte via streaming?
Du är alltid snabbast med mål-inlägg...😎
Du är alltid snabbast med mål-inlägg...😎
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Herminator: Kul för Linus som fick lite revansch för några juniormisstag i tidigare matcher! Kommer bli jäkligt bra nästa år!
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Herminator: Jobba ger resultat.. Första från Eriksson. =)
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Jävlar vad nära! Händelserik start. KÄMPA Timrå!!
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
EXPLORERSMÅLAND: Vi gör inte mål öppet mål 😂
Skellefteå mycket nära 2-0 innan
1-1 Linus E! 1a SHL målet. Boyce skjuter han tar retur 😃
Skellefteå mycket nära 2-0 innan
1-1 Linus E! 1a SHL målet. Boyce skjuter han tar retur 😃
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
sikth: Skellet har förlorat 1 match när de tagit ledningen....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
RunarUp: Är optimist. Men vi vinber aldrig när vi släpper in 1a målet det vet du 😉
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: Ja, ja, mardrömsstart, bara att jobba hårdare då.
+ 1
« Föregående · 2832476 · Nästa »