« Föregående · 2832917 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: onödigt av Hartmann, tryckte underarmen på baksidan hjälmen.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Så har Skellefteå spelat i många år.
Det konstiga är att dom hyllats av en enig expertkår.
Hakningar och interference är inympat i deras DNA sedan länge.
Det konstiga är att dom hyllats av en enig expertkår.
Hakningar och interference är inympat i deras DNA sedan länge.
+ 10
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: hahaha men vad i hela helvete är det som sker ?
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Sjukt billig utvisning. Här har svårt att hitta någon slags nivå den här zebran. Lite på måfå. Synd att sånt ska avgöra.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Men hur är det där möjligt?! DET ÄR SÅ JÄVLA LÖJLIGT.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Dessvärre känns matchbilden igen. Det lär sitta ett Skellefteåmål strax och sen rinner det iväg med nått mål till då vi får mental pyspunka.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Hoppas bara vi klarar oavgjort i andra. 3e är vi normalt starkare i
Utvisning igen med 2 min kvar. Kan bli kostsamt!
Utvisning igen med 2 min kvar. Kan bli kostsamt!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: vem bryr sig ens om såna här matcher? Domarna i fokus så lagen inte ens får spela om det. Så jävla tråkigt är det
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Woody Jokinen: Haha ja du. Den skulle jag också vilja ha ett svar på 😂
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Woody Jokinen: alltså Forsmark har varit väldigt slarvig sista tiden, nästan lite loj
+ 4
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Och hur fan kan den omfamningen på en spelare som är på väg förbi inte rendera i en utvisning???
+ 4
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Tycker faktiskt attI llari Kapanen gör de bra än så länge!!😎
+ 11
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
HUR FAN åker han inte på holding innan dom vänder till 3 mot 1????????
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Skellefteå är inte ens bra ikväll. Förlorar vi är det inte pga att vi är sämre
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: Jag verkligen hatar Skellefteå, vilket jävla sorkgäng till hockeyspelare det är. Mycket spelförstörande från deras sida som de inte åker på & minsta lilla TIK gör tillbaka mot dem så är det krokodiltårar och blickar mot domaren.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
vonDöbeln: pajasliga. Hade vi haft coach challenge så hade Walli fått göra mål där så kunde Skellefteå överklaga i så fall. Spelförstörande domare.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
vonDöbeln: är väl för passningen var slagen från egen zon?
För övrigt vill dom ha mer mål i ligan....
För övrigt vill dom ha mer mål i ligan....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Synct: Jag tycker att Fw tar mer/bättre ansvar för hemjobbet ikväll än vanligt.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Hur i HELVETE kan man döma en sån marginal-offside som avsiktlig????
+ 6
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: åsså tekning i egen zon när den var sååååå tveksam den offsiden, hur tänker domarna då?
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Domarna är jävligt märkliga i den här matchen. Skulle lätt kunna vara tio treor till.
Åt alla håll typ.
Åt alla håll typ.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Dummarna jobbar hårt för att synas mest i matchen..
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Tyckte det såg ut som att han hade vänster skridsko kvar på blå.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{10718}: Vi ska bara tro o hoppas att grabbsen gör sitt bästa ikväll 🇺🇿😎🤣
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Behöver man förstärkningsskådisar i Hollywood, kontakta SAIK!
+ 6
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Nougath: Fler som sitter och är nervösa nu?
Om vi förlorar ser vi ut att bara ha 1p ner till 7e plats Skellefteå och Rögle
Om vi förlorar ser vi ut att bara ha 1p ner till 7e plats Skellefteå och Rögle
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Lång näsa på mig . Bra box där. Men hur hårt tog de på våra backar.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: först nu fattade jag att Sheriffen är hemma...🙄
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Kapanen, ska som Ovechkin, ta minst 5 skott per PP. Om han gör det lovar jag att vi har bäst % i ligan.
+ 5
« Föregående · 2832917 · Nästa »