1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615000 inlägg · 6214 ämnen
« · 2832917 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: onödigt av Hartmann, tryckte underarmen på baksidan hjälmen.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Tack Juel 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Räddar oss flera ggr

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Så har Skellefteå spelat i många år.
Det konstiga är att dom hyllats av en enig expertkår.

Hakningar och interference är inympat i deras DNA sedan länge.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Onödigt Hartman, eller drog han den själv Jonhson?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Nisse på Mon or: Spänn åt hjälmen

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: hahaha men vad i hela helvete är det som sker ?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Vilket jävla skämt till utvisning, Fyfan

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Vilken jäkla utvisning, iofs dumt att riskera.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Sjukt billig utvisning. Här har svårt att hitta någon slags nivå den här zebran. Lite på måfå. Synd att sånt ska avgöra.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Fan så onödigt!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Synct: mutning?....

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Vilka utvisningar...

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Men hur är det där möjligt?! DET ÄR SÅ JÄVLA LÖJLIGT.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Roughing..? Snäääällla

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Billig utvisn

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Dessvärre känns matchbilden igen. Det lär sitta ett Skellefteåmål strax och sen rinner det iväg med nått mål till då vi får mental pyspunka.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Hoppas bara vi klarar oavgjort i andra. 3e är vi normalt starkare i

Utvisning igen med 2 min kvar. Kan bli kostsamt!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: vem bryr sig ens om såna här matcher? Domarna i fokus så lagen inte ens får spela om det. Så jävla tråkigt är det

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Woody Jokinen: Haha ja du. Den skulle jag också vilja ha ett svar på 😂

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Woody Jokinen: alltså Forsmark har varit väldigt slarvig sista tiden, nästan lite loj

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Och hur fan kan den omfamningen på en spelare som är på väg förbi inte rendera i en utvisning???

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Tycker faktiskt attI llari Kapanen gör de bra än så länge!!😎

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
HUR FAN åker han inte på holding innan dom vänder till 3 mot 1????????

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Skellefteå är inte ens bra ikväll. Förlorar vi är det inte pga att vi är sämre

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: Jag verkligen hatar Skellefteå, vilket jävla sorkgäng till hockeyspelare det är. Mycket spelförstörande från deras sida som de inte åker på & minsta lilla TIK gör tillbaka mot dem så är det krokodiltårar och blickar mot domaren.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
josha840: Eller till Memira!!!🤣🤣🇺🇿

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
vonDöbeln: pajasliga. Hade vi haft coach challenge så hade Walli fått göra mål där så kunde Skellefteå överklaga i så fall. Spelförstörande domare.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
vonDöbeln: Vihar väl aldrig mariginalen på vår sida? 😂

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
vonDöbeln: Passningen kom från egen zon, ej avsiktlig

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
vonDöbeln: är väl för passningen var slagen från egen zon?

För övrigt vill dom ha mer mål i ligan....

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Synct: Jag tycker att Fw tar mer/bättre ansvar för hemjobbet ikväll än vanligt.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Hur i HELVETE kan man döma en sån marginal-offside som avsiktlig????

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: åsså tekning i egen zon när den var sååååå tveksam den offsiden, hur tänker domarna då?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Domarna är jävligt märkliga i den här matchen. Skulle lätt kunna vara tio treor till.

Åt alla håll typ.


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Dummarna jobbar hårt för att synas mest i matchen..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Tyckte det såg ut som att han hade vänster skridsko kvar på blå.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: Linjedomaren borde gått till Specsavers.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Var det offside?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Per HApps: Offside Walli helt fri. Felaktigt :(

2-0 Rögle ser ut att vinna

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{10718}: Vi ska bara tro o hoppas att grabbsen gör sitt bästa ikväll 🇺🇿😎🤣

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
0-2 till Bögle

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
vonDöbeln:
En ens en utvisning

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Alltid nervös....😬

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: lägg ner det negativa tack

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Behöver man förstärkningsskådisar i Hollywood, kontakta SAIK!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Nougath: Fler som sitter och är nervösa nu?

Om vi förlorar ser vi ut att bara ha 1p ner till 7e plats Skellefteå och Rögle

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Lång näsa på mig . Bra box där. Men hur hårt tog de på våra backar.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: först nu fattade jag att Sheriffen är hemma...🙄

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Kapanen, ska som Ovechkin, ta minst 5 skott per PP. Om han gör det lovar jag att vi har bäst % i ligan.

« · 2832917 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer