« Föregående · 2830461 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Jåkkinen: Edlund lyrisk över Timrås spel med. Tänker jag lyfter den innan det börjar härjas härinne..
+ 10
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Erre92: Sen får vi ju inte glömma att det ska brytas trender mot Timrå, så det betyder att Lodin kommer att göra minst tre poäng idag. Kan vi bara hantera det, så.
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Laksola....
Vem fan planerar domarna för matcher och varför hatar hen oss?
Vem fan planerar domarna för matcher och varför hatar hen oss?
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Rip Kirby: så länge det är Timrå som gör det!
Det som gäller är att Boyce vinner!!! 😃
Det som gäller är att Boyce vinner!!! 😃
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Rooster23: När man hyllar spelare etc brukar der bli plattmatcher. Hoppas det inte blir så idag 🙏🏻
Inget att förlora gå på knock all in första perioden och försök få in minst 1 puck
Inget att förlora gå på knock all in första perioden och försök få in minst 1 puck
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Nougath: 800 matcher, hur jävla sjukt är inte det?!
I övrigt hoppas jag alla vad som gäller - första målet vinner!
I övrigt hoppas jag alla vad som gäller - första målet vinner!
+ 4
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Olli Hahl: Idag får man verkligen hoppas att domarna är på tårna. Hatar lagen som typ Färjestad som gjort interferens och fasthållningar som sitt signum.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Nu har de hypat Timrå så mycket att detta lär bli en riktig käftsmäll.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
{469}: Lägre odds på FBK-seger. Nu tar vi det här. Forza! ❤️🤍❤️🤍
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
{469}: Och guldet kan vi glömma, guld kandidater ja hej då guldet.
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Tom Topp: sist jag gjorde det dammade förstakedjan till Brynäs så det bådar gott.
Man kanske måste dra dit i första periodpausen om det ser trögt ut
Man kanske måste dra dit i första periodpausen om det ser trögt ut
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
falconuggla: Juel lyfts upp med. Jahopp 3 insläppta mål på 3 skott att vänta då..
Dock är jag lite trött på det uttjatade "denna säsong som gäller"
Tycker vi visat innan att vi kan utan Hållander. Det kan ju faktiskt bli så att andra spelare kommer steppa upp, och nya starka nyförvärv in.
Dock är jag lite trött på det uttjatade "denna säsong som gäller"
Tycker vi visat innan att vi kan utan Hållander. Det kan ju faktiskt bli så att andra spelare kommer steppa upp, och nya starka nyförvärv in.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Fräls oss vinn!
Juel står vi hae chansen. Bör stå resten av matcherna
3p idag och topp 6 nära säkrat
Juel står vi hae chansen. Bör stå resten av matcherna
3p idag och topp 6 nära säkrat
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Villervalla: Studion höjer Hållander, Kapanen, Dahlén till skyarna. Vilket betyder att det inte kommer komma en endaste poäng till från nån av deras klubbor på resten av den här säsongen. Tack för den TV4....
+ 7
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Herrarna har man väl egentligen redan gett upp hoppet på. Sveriges bredd är det inget fel på, så att kunna slåss om en tredjeplats vore enligt mig en bragd. Poromaa åtta ser jag nu. Det är nog ungefär så bra man kan hoppas på.
Hoppet står ju till damerna. Skiatlon imorgon ska bli kul att följa. Sverige vs. Therese Johaug.
Hoppet står ju till damerna. Skiatlon imorgon ska bli kul att följa. Sverige vs. Therese Johaug.
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
{469}: Jo, det stämmer. Vi valde att inte förlänga kontraktet med honom. Vet inte varför. Ibland undrar jag hur vår ledning tänker.
Ikväll vinner ni. Och tar ni sedan en vinst till så går ni om oss i tabellen.
Ikväll vinner ni. Och tar ni sedan en vinst till så går ni om oss i tabellen.
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Andersson: Hittade denna. Tyvärr är inte Timrås komplett med målvakt och startande 5:a.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
T T: Idag kör vi Lill-Kentas första budord:
Våga + Ödmjuka = Vinna!
800 matcher, du kan lita på mig, du kan lita på mig!
Våga + Ödmjuka = Vinna!
800 matcher, du kan lita på mig, du kan lita på mig!
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
janersa: Har jag bara fått för mig? Var det inte så att Furch inte fick förlängt? Rätt konstigt i så fall. Minns att jag läste en artikel när jag kollade upp nyligen. Där det fanns nån intervju som antydde liknande i allafall. Där han fortsatt letade "jobb" efter att inte ha fått förlängt i FBK.
Det har väl varit det ni fallit lite på de senaste säsongerna? Att ni inte riktigt prioriterat målvakter från start?
Det har väl varit det ni fallit lite på de senaste säsongerna? Att ni inte riktigt prioriterat målvakter från start?
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
falconuggla: Det kan nog stämma de senaste säsongerna. Vet inte varför, men i år beror det på ett uselt försvar.
Men när vi tog guld -22 gick det åt andra hållet. Dominik Furch hade varit medelmåttig hela säsongen men spelade upp sig och blev en vägg i slutspelet.
Fast efter guldet drog han ändå vidare...
Men när vi tog guld -22 gick det åt andra hållet. Dominik Furch hade varit medelmåttig hela säsongen men spelade upp sig och blev en vägg i slutspelet.
Fast efter guldet drog han ändå vidare...
Sv: Apropå nånting...
Nougath: KOMMENTAR: Backuppsättningen håller knappt ens SHL-klass och känslan är att om inte alla spelare gör sina bästa säsonger i sina karriärer kommer Timrå läcka som ett såll bakåt, och åka ut ur SHL. Här och nu tippar jag faktiskt Timrå att åka ut ur SHL våren 2025.
Ja det vore väl kul att bjuda in honom till nedsläpp Timrå?
Ja det vore väl kul att bjuda in honom till nedsläpp Timrå?
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
janersa: bra nog för Finlands landslag men det är även Hannes Björninen.
Men tror det kommer vara SHL s bästa värvning.
Men tror det kommer vara SHL s bästa värvning.
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
janersa: Var det inte Haukeland som sa att FBK var en målvaktskyrkogård? Klappar Larmi ihop nästa år kanske det ligger något i det.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
{10779}: Vi fick hit Clara den här säsongen, en målvakt med gott renommé. Av någon anledning slocknade han som ett stearinljus i ösregn när han kommit hit. Nu är åtminstone jag glad att han inte är kvar.
Jag är luttrad. Om Larmi kommer är det inga garantier för framgång. Han håller tätt för att Lakers är extremt defensiva. Vårt försvar är SHL:s största såll. Här får han det svettigt.
4-2 till er idag. Juel kommer säkert att skina. Kom ihåg var du läste det först.
Jag är luttrad. Om Larmi kommer är det inga garantier för framgång. Han håller tätt för att Lakers är extremt defensiva. Vårt försvar är SHL:s största såll. Här får han det svettigt.
4-2 till er idag. Juel kommer säkert att skina. Kom ihåg var du läste det först.
« Föregående · 2830461 · Nästa »


