« Föregående · 2833412 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: Taskigt för Juel som gör en heroiskt insats igen
+ 8
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: Verkligen! Lärdomen är just träna straffar och sluta ta utvisningar i anfallszon.
+ 4
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Ahpl: PP å straffar är pinsamt å se. Tack Juel för poängen
+ 4
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Karma för att Jokinen låter Dahlén slå straff.
Vi hade verkligen kunnat vinna detta.
Jonathan Dahlén KAN INTE lägga straffar, det är så jävla URÅLDRIG kunskap att till och med de gamla grekerna skrivit om det.
Vi hade verkligen kunnat vinna detta.
Jonathan Dahlén KAN INTE lägga straffar, det är så jävla URÅLDRIG kunskap att till och med de gamla grekerna skrivit om det.
+ 8
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
neutral: Schtaan tar 2p. Vi hade många chanser avgöra på straffar
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Topp 6 kommer glida oss rätt ur händerna, allt att förlora kommande matcher.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Krokmaster: låt illari slå en straff, för sent, man saknar Hirsovits
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: kan konstatera att det är fan tur att inte straffar existerar i slutspel för det är ju helt otroligt att spelare på den här nivån har så fantasilösa straffar.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Det är väl inte konstigt att vi är helt slut efter att domargänget sett till att vi varit en mindre än SAIK-jävlarna under stora viktiga delar av jävla matchen.
Fuck off!
Fuck off!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: tror inte han är hundra kry.ingen fart å ser ut att bli trött
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Straffar vinner vi aldrig, men sett till matchbilden så får man fan vara nöjd med 1 poäng.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Börjar fundera på om alla verkligen är helt friska i laget. Lite halvlåg energi på vissa..
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Krokmaster: Vi ser då mycket tröttare ut än Skellefteå. Skit samma nu är det straffar!
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Peacedog: Juel stoooor hjälte!!! Resten får fan skärpa sig, vi måste ju steppa upp som lag nu...Straffar nu suck..
+ 7
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Tim Juel är helt klart Timrås enda spelare som presterar ikväll.
Om det ska bli ett slutspel som varar mer än 3 matcher så måste det hända saker i powerplay.
Om det ska bli ett slutspel som varar mer än 3 matcher så måste det hända saker i powerplay.
+ 4
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Är inte Juel aktuell för landslaget snart så vet jag inte
+ 8
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Förutom att man klarade 0-0 så gör man en dålig tredje period.. det.är Juel som räddar oss..
+ 4
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Hållander kan knappast vara riktigt 100...
Vi skulle behöva fixa topp 6 och låta honom några till vila upp sig.
Vi skulle behöva fixa topp 6 och låta honom några till vila upp sig.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: de får nog vara kreativa och tänka utanför boxen, kanske underkänna en räddning som borde bli mål , och så döms mål ;-)l
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Skellefteå, enda stället där suspensoar är ersatt med tampong
+ 5
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: tack för poängen Juel.. kan övriga leverera en poäng de med tro
+ 2
« Föregående · 2833412 · Nästa »