1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen
3038109 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Svårsnackad är han inte. Intressant bonusinfo att han och Kimmo var och drog i Forsell redan för några år sedan, under 24/25 då antar jag. Det sätter den värvningen i lite annat ljus, åtminstone för mig.

Sv: Silly Season 2026-27
solbacken: men det var en rolig intervju med Nubben. Mycket snack om gamla spelare, och en del om dom nya också.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Hur kan en sån där expert kunna uttala sig om Timrå.
Han vet inte ens vart Jonathan och Emil ska spela nästa år, eller så tror han att Schweiz ligger i Nordamerika.
Har man inte bättre koll ska man vara tyst.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : 15 fw är normalt i dagens hockey. Det är bara vi som inte förstått det.

Det där dödar också all spekulation om ev. ersättare för en sån som Hartmann. Inte för att just det kom som en överraskning.

3038109 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.