jk: Det brukar i regel alltid vara full trupp där vid återsamlingen efter semestern. Minns att LaLeggia ramlade in lite senare ett år men då fanns det någon speciell orsak till det och gällde bara några dagar eller en vecka.
Labban: När McLaughlin signades lät det som att han skulle komma över direkt efter semestern nu. Hartmann sa ju även att han skulle hyra hans bostad i Sundsvall och att hela familjen ska komma upp så rimligt att ske innan (för)säsongen drar igång.
Läste någonstans att Kivenmäki gjorde försäsongsfys i Finland, utifrån hur man formulerade det låter det som även han kommer över när de drar igång igen i juli.
Gardiner är väl TBD, men iom upplägget för Kivenmäki och McLaughlin kanske även han kommer över till försässen?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer