1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen
3038734 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Men nu använder väl inte Timrå Volvo längre?

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: man tror de ju först när man ser de men varje sak som inte pekar på motsatsen få ju klassas som en strimma hopp :)

Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Japp, han tar över Hartmanns gamla klubbor också och skolar om sig till rightare!

Sv: Apropå nånting...
sargad: Haha det komiska är ju att Boorkrn är lika slut även han. En pensionär som säger till en annan pensionär att han minsann är för gammal ..

Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Jadu skulle Hållandet lite mirakulöst vända hem så vet jag inte vad man gör.
Då har vi gjort en lyckad silly minst sagt!

Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Dricker tyvärr inte whiskey så det får bli en fin årgångsBaileys istället

Sv: Silly Season 2026-27
Knylan: nu blev man ju sugen på att höra mer om ditt nyårsfirande

Sv: Silly Season 2026-27
jk: Det brukar i regel alltid vara full trupp där vid återsamlingen efter semestern. Minns att LaLeggia ramlade in lite senare ett år men då fanns det någon speciell orsak till det och gällde bara några dagar eller en vecka.

Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: I så fall öppnar jag finwhiskyn!

Sv: Silly Season 2026-27
Labban: När McLaughlin signades lät det som att han skulle komma över direkt efter semestern nu. Hartmann sa ju även att han skulle hyra hans bostad i Sundsvall och att hela familjen ska komma upp så rimligt att ske innan (för)säsongen drar igång.

Läste någonstans att Kivenmäki gjorde försäsongsfys i Finland, utifrån hur man formulerade det låter det som även han kommer över när de drar igång igen i juli.

Gardiner är väl TBD, men iom upplägget för Kivenmäki och McLaughlin kanske även han kommer över till försässen?

Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Sommarbomben är på väg...!

3038734 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer