BlackBay: det funkar det också!
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Först tänkte jag typ "vafan ska han med 2 bilar i Sverige till, första riktig smak på återkomst" men sen kommer man ihåg att han tjänar 8 mil om året, då hade jag också bjussat familjemedlemmar på bil haha
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: man tror de ju först när man ser de men varje sak som inte pekar på motsatsen få ju klassas som en strimma hopp :)
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Japp, han tar över Hartmanns gamla klubbor också och skolar om sig till rightare!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
sargad: Haha det komiska är ju att Boorkrn är lika slut även han. En pensionär som säger till en annan pensionär att han minsann är för gammal ..
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Jadu skulle Hållandet lite mirakulöst vända hem så vet jag inte vad man gör.
Då har vi gjort en lyckad silly minst sagt!
Då har vi gjort en lyckad silly minst sagt!
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Dricker tyvärr inte whiskey så det får bli en fin årgångsBaileys istället
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
jk: Det brukar i regel alltid vara full trupp där vid återsamlingen efter semestern. Minns att LaLeggia ramlade in lite senare ett år men då fanns det någon speciell orsak till det och gällde bara några dagar eller en vecka.
+ 2