1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen
3039460 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2026-27
mikenomad: jag däremot tycker att laget ser spännande ut, vi kommer troligen inte vara topp sex men det viktigaste är att organisationen tar steg. Och att det finns visioner, och framtidsplaner. Det känns som att det var ett tag sedan.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag är, som nog inte undgått någon, inte särskilt optimistisk inför kommande säsong. Däremot vore det jävligt fräscht om inte exakt v a r j e expert inledde och byggde 90% av sin bedömning av oss på vilka spelare vi tappat

Det börjar bli FÖRBANNAT tröttsamt och söndertuggat

Sv: Silly Season 2026-27
DrCox: han är eran kille nu, vi har gått vidare!

Sv: Silly Season 2026-27
DrCox: Conny strömberg är ledig. Passar som hand i handske hos er modolider.

Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: Freddan Andersson är ledig

Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: han blev ju tränare för U20?

Sv: Silly Season 2026-27
solbacken: Så är det!

Sv: Silly Season 2026-27
Gorkyman: "Jag ser att man har en GM, sen en sportchef som är chef över A-laget och sportrådet där man har scouter som Zäta och Emil Berglund.

Min förhoppning är att, när vi har ekonomiska möjligheter, ta in en sportchef."

Hmm han nämner Zäta och Emil B som sportråd men inte Gunno. Kan Gunno vara aktuell som ny sportchef?

Sv: Silly Season 2026-27
Annaaa: Det är väl inte så konstigt.
Man vill inte säga det men man betraktar Timrå som ett så mycket bättre lag än Djurgården, så att en spelare i Timrå platsar knappt i laget, men om han kommer till DIF så är han en toppspelare.

3039460 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer