1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen
3039517 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2026-27
Marodören: En viktig nyckel blir att få utveckling på den här unga backsidan vi förfogar över. Freij, Sundin, Barkemo och Forsmark skulle alla behöva ta steg/bli bättre.

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: allt är öppet, vare sej vi, cluben plast och plast. Det lag som får bangen for det buck kommer att överraska!! Vi har Gathen och han kommer och hoppas tror jag få ut max av det laget vi har just nu. Men ät ägg ägg har ju Ante också och det får inte underskattas i sammanhanget. Så svårt att sia i allt men dom traditionesenliga klubbarna kommer vara med i toppen som vanligt är ju dom samma FBk, Frölunda, Saik, Lulä m.m precis som Nubben vill att VI ska vara sen i framtiden. Örebro känns som dom kan vara betydligt bättre nu än föregående 2-3 säsonger. Sen är det öppet. Ja Rögle blir ju såklart en topp. Faller allt väl ut är vi också med men det kan ju bli fisk likaså. Det mest viktiga tycker och känns det som att överlever vi denna säsong kan det bli mer på riktigt sen. My opinion nu iaf!!

Sv: Silly Season 2026-27
mikenomad: Ja det är ju ytterst intressant hur de tänker kring LHC som både bantar ner spelarbudget och saknar en första och andracenter i lagbygget.
Hur kan vissa "experter" ha Löven så pass högt i tabellen?

Nog att vi lär slåss i de nedre regionerna, men för det ser jag det inte som otroligt att vi ändock kan ha 2 lag bakom oss när säsongen summeras.

Sv: Silly Season 2026-27
mikenomad: jag däremot tycker att laget ser spännande ut, vi kommer troligen inte vara topp sex men det viktigaste är att organisationen tar steg. Och att det finns visioner, och framtidsplaner. Det känns som att det var ett tag sedan.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag är, som nog inte undgått någon, inte särskilt optimistisk inför kommande säsong. Däremot vore det jävligt fräscht om inte exakt v a r j e expert inledde och byggde 90% av sin bedömning av oss på vilka spelare vi tappat

Det börjar bli FÖRBANNAT tröttsamt och söndertuggat

Sv: Silly Season 2026-27
DrCox: han är eran kille nu, vi har gått vidare!

Sv: Silly Season 2026-27
DrCox: Conny strömberg är ledig. Passar som hand i handske hos er modolider.

Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: Freddan Andersson är ledig

Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: han blev ju tränare för U20?

Sv: Silly Season 2026-27
solbacken: Så är det!

3039517 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer