1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen
3039752 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2026-27
Ser fram emot säsongen nu känner jag, även fast de är +30 ute
Känns som en intressant trupp som kan bli vass

Sv: Silly Season 2026-27
Jonnyboy: Tungur Knivur will deliver. Trusten me harden.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Manne Holmkvist heter keepern, och det är väl han som är att betrakta som ett uppenbart tapp i och med att han sticker redan till hockeygym. Därth och Annerstedt är sistaårsjuniorer till vintern och där finns det andra parametrar, det är väl mer som att vi tappar forwards 16 och 17 och de vill ta en annan väg än att gnugga U20 ett år till. Även om de stannat ett år till så känns det nog ändå som att Sörbrand är den som är allra mest intressant för A-laget.

Sv: Silly Season 2026-27
Totalt gjorde Timrå 331 poäng förra året. Om det överträffas är nog vi klara för SHL även 2026 - 2027.
Kniven - Mac - Gardiner
= 110 poäng
Wedin - Lander - Genborg
= 90 poäng
Heikkinen - Eriksson - Forsell
= 60 poäng
Fjärdekedjan
= 30 poäng
Totalt = 290 poäng
Gör backarna ihop 40 poäng.
Det tror jag absolut.
Tror backarna kommer upp i tillsammans minst 70 poäng. Kanske mer.
Då landar vi på minst 360 poäng.

Sv: Silly Season 2026-27
Andersson: ungefär som mig då... om jag gick ner 10 kg

Sv: Silly Season 2026-27
Andersson: Oj, det visste jag inte! Ja då är det bara att börja ta för sig!

3039752 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...