Nu ska vi snäppa upp oss när det gäller att ge vårt stöd till Timrå även på bortaplan. På lördag åker vi till Ö-vik.
19/10-02 MoDo-Timrå IK
Kostnad: 120 kr (mot uppvisande av medlemskortet i Timrå IK Supporterklubb åker du för halva priset) Avresa: 10.45 från Sundsvalls busstation och 11.00 från Timrå centrum
-------------------------------------------------
Anmälan till resan görs på följande sätt: - på torsdag under hemmamatchen mot Frölunda (ute i entréhallen vid ståplatsväst) - via telefon 070-376 32 15 – Madde eller 0739-24 89 99 - Maggan. - på Ceris i Timrå
Betalning senast vid påstigning i Timrå eller Sundsvall. För att få åka på resan krävs att du är medlem i Timrå IK Supporterklubb. Om du inte är medlem nu så löser du medlemskap på bussen.
Anmäl dig nu till resan och tänk särskilt på att den är rabatterad och att det därför gäller att skynda sig!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
19/10-02 MoDo-Timrå IK
Kostnad: 120 kr (mot uppvisande av medlemskortet i Timrå IK Supporterklubb åker du för halva priset)
Avresa: 10.45 från Sundsvalls busstation och 11.00 från Timrå centrum
-------------------------------------------------
Anmälan till resan görs på följande sätt:
- på torsdag under hemmamatchen mot Frölunda (ute i entréhallen vid ståplatsväst)
- via telefon 070-376 32 15 – Madde eller 0739-24 89 99 - Maggan.
- på Ceris i Timrå
Betalning senast vid påstigning i Timrå eller Sundsvall. För att få åka på resan krävs att du är medlem i Timrå IK Supporterklubb. Om du inte är medlem nu så löser du medlemskap på bussen.
Anmäl dig nu till resan och tänk särskilt på att den är rabatterad och att det därför gäller att skynda sig!