Det skulle vara kul om Luleå kunde tas emot i kväll med en låt av Sven-Gösta Jonsson, den gamle samerockaren från 60-talet; känd som "Den Rockande Samen". Låten: Vid foten av fjället.
"Varmt mottagande" i kväll
« Föregående · 468648 Till forumet
Sv: "Varmt mottagande" i kväll
John K: Gjorde han inte en låt som hette "Vid foten av knölen" också?
Sv: "Varmt mottagande" i kväll
mike66: Jag ska läsa mätarn ikväll, ställning 5-2...
Men min fråga kvarstår, vem hittade på "Proppskåpet"?
Jag tyttjer att hä ä ett kult´t namn, hä!
Men min fråga kvarstår, vem hittade på "Proppskåpet"?
Jag tyttjer att hä ä ett kult´t namn, hä!
Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Nej nu packar man ihop jobbet och far till ladan och ser TIK gör sitt jobb.....
FORZA TIK 5-2
FORZA TIK 5-2
Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Tellus: Det är två resultat som sitter i skallen.
Men det får bli det mest olågiska.
11-1
Men det får bli det mest olågiska.
11-1
Sv: "Varmt mottagande" i kväll
orion: Proppskåpet coolt, jag vem hitta på det, är mycket bättre än Sydcragt Arena, som lär bli Eno Arena eller vad nu företaget hette som köpt upp sydcraft?
Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Helg Ernest: Om detta skulle gå vägen skulle jag bli helt till mig!
Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Tellus: Ja, jag har 11-1 och 8-2 i skallen.
Men eftersom det bli "Lappskojs" ikväll så släpper PROPPARNA och
förnedrar Lulingarna ordentligt.
Man skall väll sparka på dom som ligger ?
Men eftersom det bli "Lappskojs" ikväll så släpper PROPPARNA och
förnedrar Lulingarna ordentligt.
Man skall väll sparka på dom som ligger ?
Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Knappen: Ja, någon måste ju hålla emot.
Men vi vet ju alle hop att du menar tvärt om ! ( c :
Visst är det bra att Hockey*Flickan fick häst ?
Nu slipper ju jag se matchen , för jag måste ta hand om Brunte.
Men vi vet ju alle hop att du menar tvärt om ! ( c :
Visst är det bra att Hockey*Flickan fick häst ?
Nu slipper ju jag se matchen , för jag måste ta hand om Brunte.
« Föregående · 468648