1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Djurgården nu också.

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Berglund missade magplattan

Sv: Apropå nånting...
2-1!

Sv: Apropå nånting...
Danmark leder 2-1

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Emil Berglund!

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Typiskt DIF mål, bara flax och talang från Klasen mer eller mindre. De har inga verktyg för att ta sig igenom ett samlat försvar annars.

MoDo har en bättre chans än man kanske tror.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: fan

Sv: Apropå nånting...
1-1!

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: haha fel av mig 🤣

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Hörde att kolan Karlsson är klar för leksand.

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: jag hoppas ju på 5-2 till Röven. Så jag gissar att det kan bli exakt vilket resultat som helst utom det

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Nej, Marcus Högberg står.

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Yes. JJ gör landslagsdebut 🤘🏼

Sv: Apropå nånting...
Ha ha 1-0 Löven. Snyggt mål 👍

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl:

Avslutet lämnade en del att önska också.

0-1 istället…

Sv: Apropå nånting...
Där räknade man in 1-0 till Djurgården. Men vilken räddning 😳😳😳😳

Sv: Apropå nånting...
TD:

Hörde att Weigel är klar för Timrå ;)

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: har aldrig hållit på Djurgården men nu är det dags grisarna från Umeå förtjänar inte att vinna

Sv: Apropå nånting...
Står JJ ikväll mot Danmark?

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Hemmagjorda burgare en god IPA och förhoppningsvis en löven förlust 😎😍

Sv: Apropå nånting...
Här har vi en som haft två vitt skilda men rätt hyggliga karriärer i livet
Uppladdat:

500x0-img20230412183046.jpg


Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Du tror inte det blir nått med EA? Jag ser ju gärna nån mer rightare med offensiv uppsida bland forwards om man får önska. 🙏

Sv: Apropå nånting...
Hur ser det ut med Champions hockey league, är vi med där nästa år?

Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Hållander - Lander - Pettersson
Wedin - Hanzl - Dahlen
Pääjärvi - Värmhed - Hartmann
NY/Mieho - Mieho/Lundin - NY

OJ, Boyce

I vart fall på försäsongen, men skulle det tillkomma ngt mer starkt namn så gärna det. Och en ny till 4:e skall vara en rejält fysisk spelare som kan mangla motståndarna ordentligt

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Ja det blir intressant att se hur Kapanen tänkt.
EA och eventuellt Lundin in så är ju forwardssidan rätt späckad redan, med tanke på Hållander in med.

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Done!

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Hoppas man spelar Värmhed i en 3:e lina under försäsongen iaf.

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Värmhed lockar nog mer hos mig i allafall. Helst som center då. OJ skulle likväl kunna gå vinge i en 4:e kedja.

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne:

HAHA gör det

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: värmhed har spelat smart, enkelt och tryggt i A-laget. Jag har imponerats av hans mogna spel

Sv: Apropå nånting...
En fundering som slår mig när det diskuteras om vilka junisar som ska spelas in i laget etc osv. Jag tycker mig se en trend att man är mer villig att spela in OJ än Värmhed i laget och att Värmhed isf ska spela vinge (trots att han är center).

Vad är det som lockar med OJ mer än Värmhed just nu? Om man kollar på prestationen som var under säsongen vi precis stängt så tycker jag att Värmhed har imponerat mer än OJ (både före och efter skadan).

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Alltid spännande o köra på specifika matchresultat då man får så fina odds, 50kr på vardera bet. OM det skulle nu slå rätt så är det liksom över 1100-1400kr på ett fjuttigt 50kr bet.

Sv: Apropå nånting...
JoJo2613: fick 29,50 i odds. Om Burkölen leder med 4-2 lär man ju sitta och hoppas på mål i tom kasse men i övrigt hoppas jag Dif stänger detta ikväll

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: 4-3 eller 5-2 till Dif har jag kört på.

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: då måste jag anti-jinxa Dif och betta 100 kr på 2-5 till Röven

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Man kan ju inte spela kortare tid än Sture pratar… 😉

Sv: Apropå nånting...
{9682}: Förstår att kraven är skyhöga. Och minst sex förlängningsperioder. Annars: Marsch - utgå!

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Final-Ove ska kolla också...Kräver underhållning!

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Det lär kunna bli ett rätt så galet tryck på Hovet i afton. Bara puckarna studsar rätt borde DIF kunna vinna rätt så klart 😅😆👍

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman:

Nu har jag spelat 100 kronor på 5 - 1 till DIF ikväll. Tror de kör över rövens fula spelare.

Sv: Apropå nånting...
Jäklar vilket pass av Elias när han ordnade 100p

Sv: Apropå nånting...
Och där tog sagan slut för laget som fan fick ut mer framgång än Oskarshamn av sin dassiga filmartrupp!

Må det bli starten på fallet för Örebro!

Grattis Saik!

Smält ner Växjö snabbt och effektivt i en finalserie nu!

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Samma här . Missar SAIK finalen gör jag det med

Sv: Apropå nånting...
{7043}:

Har nog aldrig hejat så mycket på Skellefteå som ikväll, blir det en Sm final mellan Örebro och Lakers kommer jag inte se en match Det bästa för svensk hockey vore om Skellefteå fick vinna guldet, stabil förening som alltid spelar rolig hockey i ett slutspel.

Skulle Lakers eller Örebro vinner är det nog inte många som bryr sig nämnvärt.

Sv: Apropå nånting...
Tigerhjärta: Han är nog god för 40 poäng utan Dahlén dock. Skulle säga att det var Lundin som drog det största lasset mot Västervik i semifinalen året vi gick upp 20/21.

Sv: Apropå nånting...
{7043}: Ja det är ju lite det man vore "orolig" för. Att det var just pga Dahlén som han såg bra ut.
Lite så var det tidigare med Nicklas Danielsson. Gjorde bra ifrån sig när han spelade i topplinor med bra spelare, men så fort han halkade ner i hierarkin så var han knappast den som kunde driva en kedja.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tung och stark i kroppen får man ändå säga att han är. Ingen tacklare dock.

Sv: Apropå nånting...
Tigerhjärta: En av ligans bästa centrar hade han nog varit i HA. Möjligtvis att hans siffror är lite kryddade då han spelade med Dahlén två säsonger, men det är en toppcenter i HA iaf.

Sv: Apropå nånting...
Tigerhjärta: Inte särskilt skulle jag säga. Inget signum hos honom iaf

Sv: Apropå nånting...
Tack för inputs! Låter som han helst bör placeras mellan snabba vingar, gärna en målskytt.
Är han fysisk?

« · 2522975 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer