Apropå nånting...
« Föregående · 2524479 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Även lilla farbrorn gillar Explorer men gin den är att rekommendera är riktigt bra för de priset duger enligt min kompis på Dahlwinnie (en pub o restaurang i Östersund) han har minst 10 sm guld i drinkar!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿
Sv: Apropå nånting...
Någon som sett Fimpens Resa när han är i Zug och hälsar på?
Här är Del1 och Del2 för den som missat!
Där kan man snacka om fin arena, lyxig träningsanläggning, ja det mesta där är helt sinnessjukt.
Anton Lander nämns i del 2.
Här är Del1 och Del2 för den som missat!
Där kan man snacka om fin arena, lyxig träningsanläggning, ja det mesta där är helt sinnessjukt.
Anton Lander nämns i del 2.
Länkar:
https://www.youtube.com/watch?v=v7js8z0zPt0&pp=ygUMZmltcGVucyByZXNhhttps://www.youtube.com/watch?v=IbQIbBEAl6g
https://www.youtube.com/watch?v=v7js8z0zPt0&pp=ygUMZmltcGVucyByZXNhhttps://www.youtube.com/watch?v=IbQIbBEAl6g
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Haha ja jag såg den på twitter igår kväll!! :D
klockrent! Om inte mitt minne sviker så har jag för mig att den affären brukar göra sånt där inför finalspelet :D
klockrent! Om inte mitt minne sviker så har jag för mig att den affären brukar göra sånt där inför finalspelet :D
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: En sak till skulle vilja se en elr två som även modano vill ha som e riktiga elakingar framför mål och som inte backar för djävulen 👿👿 jag tar hellre en tvåa än ett mål i röven dom ska helt enkelt ta bort varenda jävel som provar o parkera framför JJ elr Juel elr hur Modano???🤗🤗🇺🇿
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Apropå skön, ICA Kvantum Skellefteå vann nyss mitt hjärta iaf 😂
+ 18
Sv: Apropå nånting...
Ang. Näkyvä. Om han blir kvar i SHL (det lutar väl åt Schweiz eller Tyskland enl. rykten) så kommer han bli en klar förstärkning vilket lag han än går till. Offensivt är han riktigt vass och skjuter som en häst sparkar. Han är bra defensivt också, med ett tungt fysiskt spel, men ligger hela tiden på gränsen till vad som är ok. Jag antar att det är detta som gör att klubben vill satsa på nån annan, de ibland något onödiga utvisningarna t.ex. men i mitt tycke är han en av SHL's bästa backar och väldigt underskattad.
Tror det skulle va en riktig dundervärvning för er, där han skulle förstärka er offensiv kraftigt med sina spetskvaliteér, men han är samtidigt 33 år och vill ha ett långtidskontrakt samt säkert en relativt hög lön enl. uppgift. Värd det enligt mig, inte värd det enligt ÖHK..
Tror det skulle va en riktig dundervärvning för er, där han skulle förstärka er offensiv kraftigt med sina spetskvaliteér, men han är samtidigt 33 år och vill ha ett långtidskontrakt samt säkert en relativt hög lön enl. uppgift. Värd det enligt mig, inte värd det enligt ÖHK..
+ 4
Sv: Apropå nånting...
sargad: Kvalet till HS?
-I nästa rond möts MODANO och SMÅLAND. Diskussionsämne är att Explorer vodka har konsumerats av både Yared Hagos och Jeremy Boyce, samt vad denna dryck kan ha haft för inverkan på deras spelsätt. KLARAFÄRDIGAKÖR!
(Förlåt.)
-I nästa rond möts MODANO och SMÅLAND. Diskussionsämne är att Explorer vodka har konsumerats av både Yared Hagos och Jeremy Boyce, samt vad denna dryck kan ha haft för inverkan på deras spelsätt. KLARAFÄRDIGAKÖR!
(Förlåt.)
+ 5
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Visas kvalet till HS på någon större "plattform"? Annars förlorar nog inte SHL-finalen så många tittare på grund av det.
Det är väl heller inga klassiska publiklag i kvar i kvalet till HS? Ja, Troja då kanske om man tänjer på begreppet klassiskt storlag.
Däremot tror jag vårsol drar +99 procent av folket från en SHL-final utan nerv och utan profiler/"rubrikstjärnor".
Det är väl heller inga klassiska publiklag i kvar i kvalet till HS? Ja, Troja då kanske om man tänjer på begreppet klassiskt storlag.
Däremot tror jag vårsol drar +99 procent av folket från en SHL-final utan nerv och utan profiler/"rubrikstjärnor".
Sv: Apropå nånting...
Naivt av SHL att lägga finalen överlappande med kvalet till HA.
Alla tittare droppar av mitt i andra perioden
Alla tittare droppar av mitt i andra perioden
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Ja de ses väl inte som favoriter just nu, men samtidigt så undrar jag om de inte kommit igång lite nu igen precis som i höstas. Djurgården har ju också lite klent med målvakter i sin line-up just nu. Finns en del variabler som talar för båda lagen, men Djurgården har väl mest vind i seglen för tillfället.
Själv tror jag serien åtminstone går till 6 matcher.
Själv tror jag serien åtminstone går till 6 matcher.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Måste bara flika in att jag inte riktigt förstår modoiternas rätt utbredda förhoppningar inför finalspelet.
Jag skulle bli mycket förvånad om dem lyckas knipa mer än en match mot Djurgården.
Jag skulle bli mycket förvånad om dem lyckas knipa mer än en match mot Djurgården.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Nä jag tror fakstigt Kalmar. Har 3 hemmamatcher Nybro Hudrik Väsby o Piteå borta!
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: JJ blev såklart utnämnd till den bästa svenska spelaren också
Edit: Felaktig information, det var FBKs Johansson som blev utnämnd till den bästa svenska spelaren
Edit: Felaktig information, det var FBKs Johansson som blev utnämnd till den bästa svenska spelaren
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Johansson med första nollan ja!
Och den fina Timråloggan på hjälmen 😍
Snacka om perfekt inramning👌🏽
Och den fina Timråloggan på hjälmen 😍
Snacka om perfekt inramning👌🏽
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Danmark kör alltså dubbel tygtejpslager för att täcka över felaktigt namn på sin andremålvakt, hög klass!
JJ håller nollan efter 2 perioder
JJ håller nollan efter 2 perioder
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ser inte bra ut för Hudik idag. 3-1 Nybro samt ganska uselt spel av HHC i första
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Tycker det finns likheter mellan Walli och Johan Persson. Persson kanske var bättre på att stjäla puckar och en offensiv uppsida som kanske kom fram mer i Mora.
Rankar nog Persson högre i presspelet tillsammans med det andra.
Rankar nog Persson högre i presspelet tillsammans med det andra.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Hade hellre hoppats att Kapanen hade satt hårt mot hårt vad gäller Bernhardt. Nu är det väl iofs att han har kontrakt med Modo som gäller vid SHL avancemang son ställer till det. Annars hade han nog varit klar redan vid det här laget.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Precis! Jag tycker att det är lite ryggradslöst! Bestäm dig och stå för ditt beslut! Håller man på och velar visar det bara på dålig karaktär!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Nej det räcker med att vi sitter med mössan i hand vad gäller Bingo Berra!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: ja han har tjänat klubben väl och är en spelare jag personligen gillar. Önskar honom lycka till i dif
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: helt rätt av Kapanen! Man kan inte sitta med mössan i hand och vänta på hur det går för andra lag! Endera spelar han för oss eller så för djurgårn, oavsett serie!
+ 8
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Artikeln om Walli i expressen.
Tråkigt för Walli har alltid varit en av mina favoriter med stenhårt jobb och bra skridskoåkning. Har nog aldrig sett en spelare i SHL som kunnat checka fast motståndarna i egen zon så effektivt och så snabbt komma ner på dom med intensiv skridskoåkning och press. Jag gillade det jättemycket. Men nu är det slut. Önskar honom lycka till vart han än går och hoppas att vi hittar en minst lika bra ersättare.
Tråkigt för Walli har alltid varit en av mina favoriter med stenhårt jobb och bra skridskoåkning. Har nog aldrig sett en spelare i SHL som kunnat checka fast motståndarna i egen zon så effektivt och så snabbt komma ner på dom med intensiv skridskoåkning och press. Jag gillade det jättemycket. Men nu är det slut. Önskar honom lycka till vart han än går och hoppas att vi hittar en minst lika bra ersättare.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Instämmer i att Dif nog får hållas som favoriter. De gjorde en rätt svag grundserie men i slutspelet har de gamla gubbarna Krüger, Brodin, Klasen etc. växlat upp. Sedan tycker jag Öhgren och Östlund tar för sig jävligt bra. Lekkerimäki däremot har väl inte haft den utveckling man trodde.
Den stora frågan är väl ändå vad man ska hålla på?
Om Modo går upp får vi derbyn men inte Bernie
Om Dif går upp kan ju vi TIK 08or se lite matcher men tyvärr med Walli i fel lag
Eftersom vi framgent kommer vara ett topplag så bryr jag mig inte lika mkt om vilka som härjar i botten av tabellen... skojar bara, eller?
Den stora frågan är väl ändå vad man ska hålla på?
Om Modo går upp får vi derbyn men inte Bernie
Om Dif går upp kan ju vi TIK 08or se lite matcher men tyvärr med Walli i fel lag
Eftersom vi framgent kommer vara ett topplag så bryr jag mig inte lika mkt om vilka som härjar i botten av tabellen... skojar bara, eller?
+ 5
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: står klubbar på kö om inte Djurgården går upp? Om Timtå var 2a alt. så förstår jag Kimmo.
+ 2
« Föregående · 2524479 · Nästa »
