Apropå nånting...
« Föregående · 2524608 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Snart de där läget att SAIK missat för mycke å de kommer en skitpuck
Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion:
Ett bra initiativ. Tyvärr har de inte lyckats ännu. Du var inte på matchen i Kalmar alltså? Guldläge för Glada Hudik nu 👍
Ett bra initiativ. Tyvärr har de inte lyckats ännu. Du var inte på matchen i Kalmar alltså? Guldläge för Glada Hudik nu 👍
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Inte hybris, hade vi haft vecksjös schema med Luleå och Frölunda i kvart och semi hade vi också spelat final
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Är väl en sån där match som Växjö vinner när de får ett friläge efter ett felpass eller något sånt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Jag skrev om det till några Lakersvänner (såna finns): "Gå och tysta fyllot för fan".:-)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Ungefär som i NHL kanske? Där finns väl inte heller några riktiga klackar? Lakers är nog lite inspirerade därifrån.
Ungefär som i NHL kanske? Där finns väl inte heller några riktiga klackar? Lakers är nog lite inspirerade därifrån.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Henrik_Tikare: När man ser hockey från en arena som i Växjö där man inte har nån klack blir känslan lite att man tittar på en Disneyproducerad hockeymatiné där alla äter rosa sockervadd och klappar händerna
+ 7
Sv: Apropå nånting...
innekillenskomp: Fyllot har tankat på mera å kör på med sin favorit sång hej hå 🤣
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Skönt att matchen inte avgjordes där. Disciplinerat BP av SAIK. Förlängning nu istället.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Blir ju inte bättre av att det sitter ett tondövt fyllo alldeles för nära en mikrofon😟
+ 5
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Ska man gå långt i slutspelet , se till att ha många hemmamatcher
Sv: Apropå nånting...
Kan dom bara en låt i Växjö. Hej hå.
Jävulskt enformigt att lyssna på.
Kämpa Skellefteå
Jävulskt enformigt att lyssna på.
Kämpa Skellefteå
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Iceman99:
Det förekommer även härinne. Samtliga våra förluster denna säsong har varit domarnas fel. Egentligen skulle vi ha spelat SM-final 1 idag.
Det förekommer även härinne. Samtliga våra förluster denna säsong har varit domarnas fel. Egentligen skulle vi ha spelat SM-final 1 idag.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9887}: Jag stör mig mest på allt de inte tar. Båda lagen är så skickliga på att låsa fast icke-puckförande spelare att det knappt blir något passningsspel.
Sen kliver dom in och tar utvisning för en putt efter en icing.
Sen kliver dom in och tar utvisning för en putt efter en icing.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Alltså kollar på finalen, och dom utvisningar domarna tar 🤦♂️ det är fan final.
Dom förstör ju sporten helt 🤬
Dom förstör ju sporten helt 🤬
Sv: Apropå nånting...
små grinigt, Svettiga handskar i ansiktet 👍
saik måste dra icing ibland,ska alltid spela sig ur
saik måste dra icing ibland,ska alltid spela sig ur
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Vi har ju Sveriges bästa domare på plats, synd och klaga även om dom är från Norrbotten.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Aa joo nu också när Växjö spelaren sitter på pucken o hakar fast sig i Pudas klubba men ingen åtgärd
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Jävligt tveksam när de släppte en tidigare där en växjöspelare hoppade in på isen och sedan hoppade ut igen när han kom på att det blev fel.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Man undrar ju lite när Växjös excellenta ungdomsverksamhet ska börja fira sina triumfer på allvar?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Dom har haft total dominans i hela andra, om dom inte skulle ha fått in några mål så hade man undrat om de är Timrå man kollar på
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 7
Sv: Apropå nånting...
+ 2
« Föregående · 2524608 · Nästa »