Apropå nånting...
« Föregående · 2525602 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: ja inte fan hade Ante eller Kapanen fått något möte efter en usel domarinsats inte
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Rytter: Och sportchefen Stoppel kräver och FÅR ett möte med domarbasen. Efter att han sågat domarinsatsen vid fotknölarna.
Olika regelböcker gäller, otroligt pinsamt för svenskt hockey. Och ensamt en anledning att hoppas på att Djurgården stannar kvar i Allsvenskan under överskådlig tid.
Fy fan!
Olika regelböcker gäller, otroligt pinsamt för svenskt hockey. Och ensamt en anledning att hoppas på att Djurgården stannar kvar i Allsvenskan under överskådlig tid.
Fy fan!
+ 27
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
Skulle vara kul att höra garpens syn på tacklingen på Ingman. Där Nilsson ser ryggen hela vägen in och trycker till.
Skulle vara kul att höra garpens syn på tacklingen på Ingman. Där Nilsson ser ryggen hela vägen in och trycker till.
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Ja jag pratar om denna match. Och det var 3 riktigt usla blåsningar av domarna.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Guden var bättre än Myrenberg i målet! Det tyckte jag var skillnaden ikväll!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Han hävdar dock att domarna varit mot DIF hela säsongen. De har snarast haft en enorm domarfördel de flesta matcher jag sett. Idag släppte domarna 2 väldigt avgörande holding the stick i försvaret på DIF i 1:a perioden.
Sen tar de några felaktiga där speciellt den första är riktigt dålig.
Sen tar de några felaktiga där speciellt den första är riktigt dålig.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: precis! Det är för sånt där som jag har svårt för! Bara dåliga ursäkter! Och så har han rätt kompisar!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Han borde sett våra matcher då ang domarna...
Nån billig utvisning fick väl MoDo men de flesta var riktiga!
Nä du Garpen!👊
Nån billig utvisning fick väl MoDo men de flesta var riktiga!
Nä du Garpen!👊
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Han var väldigt tyst efter matchen mot Löven när dem dömde till Djurgårdens fördel men, men.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Garpen är jättearg! Om han inte varit kompis med förbundet hade han lätt slagit Antes rekordböter..
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Du har fattat. Fy fan, inte blev man mer sugen direkt efter ikväll heller
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Gurkan: Fuskigt att ni kan ha 2 fingrar i arslet och fortfarande 10 på klubban.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Spelar inte så stor roll vilka som vinner för mig, men skönt ändå att se Garpen förlora! Har svårt för karln, vet inte varför!
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Bra och programenligt. Men herregud vad uselt, blev till sist en fråga om vilket lag som skulle slarva mest
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 10
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: 2130 är det banjoträning på öviks lokalkanal. Då vill de vara hemma.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Jag förstår dom, kommer du ihåg hur nervöst det var innan det var avgjort?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Har modos klack gått hem? Tycker det är jävligt tyst för att vara en final.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{297}: Har inte sett jättemycket matcher med Modo skall tilläggas, så du har säkert rätt om förstärkandet. Men vi saknar en liten gris bland forwards ändå.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Modo är ju ändå smarta i att inte ta in freddan i båset. Det hade förvisso garanterat blivit kval men till ettan och inte SHL.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Lodin hade det där hånfulla flinet med och spelade lite på gränsen. Men han är ett avslutat kapitel.
+ 2
« Föregående · 2525602 · Nästa »
Det måste vara jobbigt att spela med samma regelbok som motståndarna