Apropå nånting...
« Föregående · 2526782 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
2-2 Mordor de ska ringas på
Han styr in den med skridskon, bör vara mål men man vet aldrig
Han styr in den med skridskon, bör vara mål men man vet aldrig
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Lyckat jävla slutspel . Laget vi slog ut kommer tillbaka direkt . Köttmur-znooze vinner SM . Ger upp snart
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: De vinner dessutom inte några andrapuckar alls då samtliga spelar som EP när det blir kamp om puck mitt i anfallszon. Istället för att försöka vinna tillbaks pucken så ger man upp och backar hem.
Det är väl kanske smart att inte riskera något bakom i serielunken.
Det är väl kanske smart att inte riskera något bakom i serielunken.
Sv: Apropå nånting...
Vägra skjuta sen en mupp-pass så dom tappar ut pucken . Bra pp modo sjätte likadana
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Garpenlöv är en skam för svensk hockey, beter sig som en bölande kärring. Håll käften för helvete.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Dä bäst ikväll ä att dä gott godis automaten på Nattlubben i Gdynia 🙏🎉🥳
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Det är sjukt svaga PP Modo får med sig nu. Hade vi fått såna här PP mot Örebro så hade vi varit i semi utan att ens svettas.
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: ja, kollade lite på Gif matchen, dom var loja....men två ramträffar , hade en gått in hade det nog blitt en annan match
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{297}: Finns säkert många i Skellefteå som vill ha upp löven för att få lite hetare derbyn. Men det kan dom ju inte erkänna, såklart.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Ganska bra spel ändå i TV-puckfinalen idag.
Allsvensk final? Oh fan, my bad.
Allsvensk final? Oh fan, my bad.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: Kan inte förstå hur många kan sitta och heja stenhårt på Modo, det är som att Skellefteå skulle sitta och heja på löven.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Ja, förlorar Modo denna då känns det som att det är en enorm fördel Djurgården. Men å andra sidan, de pallade inte trycket på hemmaplan mot oss förra säsongen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Modolojderna bjuder verkligen på publikfest i finalen. Sittplats ser ut att sova.
Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: 🤷🏻♂️ Det slår aldrig fel, sätter man inte sina chanser så ringer det i arslet inom kort
+ 2
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: den utvisningen på Folin var ett resultat av Stoppels samtal va?
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Jag blir inte förvånad ifall DIF målar nu endå, efter alla PPs för hemmalaget. :D
en period kvar iaf haha
en period kvar iaf haha
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: "Ja, sparka, slå, kämpa vinn - Hudik, Modo - Giffarna"
Lagliga Norrlänningar mot fifflare och sörlänningar.
Lagliga Norrlänningar mot fifflare och sörlänningar.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: De har förfärligt svårt att träffa mål. Bernhardt har haft två kanonlägen nästan mitt i slotten men inte ens träffat målet
+ 2
« Föregående · 2526782 · Nästa »
