Apropå nånting...
« Föregående · 2526836 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{297}: Han går ju till och med ner på knä och skjuter iväg benet mot pucken, då kan man kalla alla lösa skott framför mål för styrningar framöver.
Sv: Apropå nånting...
Dessa styrningar är ju helt ok nu, men tycker om man har denna regel att man får styra på detta viset kan man få sparka pucken också. Slipper man ringa på dessa situationer.
Sv: Apropå nånting...
{297}: vet du hur fotbollsspelare "sparkar boll"? Där kan man snacka distinkta sparkrörelser.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
The great one: exakt så känner jag också. Finns inget bättre än att slå modo på planen. Att sitta och kaxa att vi spelar i en högre serie är kul, men lika spännande som att modo prata om sina forntida prestationer. Ge oss riktiga derbyn där man kan älska att verkligen hata motståndarlaget! Det är det jag vill ha!
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Bee: Absolut, om man gillar lyteskomik.
Förbluffad över hur låg klass det är på hockeyn. Trodde topplagen i Allsvenskan åtminstone hade lite struktur och nån form av tanke med sitt spel.
Och efter att ha sett Bernhardt i några matcher kan jag konstatera att jag hoppas MoDo vinner. Har inte utvecklats en centimeter sen han var i Växjö för ett gäng år sedan.
Med detta sagt, var finalen igår inget att hänga i julgranen. Men satan i gatan vilken kvalitetsskillnad det är på lagen i finalserierna.
Förbluffad över hur låg klass det är på hockeyn. Trodde topplagen i Allsvenskan åtminstone hade lite struktur och nån form av tanke med sitt spel.
Och efter att ha sett Bernhardt i några matcher kan jag konstatera att jag hoppas MoDo vinner. Har inte utvecklats en centimeter sen han var i Växjö för ett gäng år sedan.
Med detta sagt, var finalen igår inget att hänga i julgranen. Men satan i gatan vilken kvalitetsskillnad det är på lagen i finalserierna.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: det ska alltså vara en ”pendlande sparkrörelse”? Men då kan man ju ta bort regeln helt och hållet och tillåta alla sparkmål för modospelaren avser ju att sparka in den där pucken när han inte kan ta den med klubban.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Hade varit spännande att se Bernhardt och Lyytinen tillsammans. Två spelande backar…
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Hm, var det inte domaren och situtationsrummet som ville ha upp Djurgården.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
Märkligt man inte vill ha derbyn. Är väl roligare att kampas med antagonisterna på planen än att spela i olika serier. Varför ska man annars hålla på?
Märkligt man inte vill ha derbyn. Är väl roligare att kampas med antagonisterna på planen än att spela i olika serier. Varför ska man annars hålla på?
+ 8
Sv: Apropå nånting...
{297}: va? Enligt nya regeln får man ju styra, vinkla in pucken med skridskon, knappast en tydlig sparkrörelse!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Tycker han är helt osynlig förutom när han står helt still på blå under PP och får iväg några skott. Och var extremt nära att ge bort matchen sista 15 sek, slår ett pass framför eget mål, hjärnsläpp.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Tycker att Bernhardt är bland de bästa på plan. Genialisk flip in framför mål. Tror han kan göra succe i Timrå
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Solklart mål. Jag tycker synd om domarna som ska döma på Hovet nästa match om nu Modo går och vinner denna match också.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Pucken tillförs knappast någon fart på något sätt där av någon spark. Är väl möjligtvis mer sparkrörelse efter att pucken redan studsat i mål.
Man får vrida skridskon hur man vill utan att det är spark.
Man får vrida skridskon hur man vill utan att det är spark.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: tycker det såg ganska tydligt ut som att spelaren medvetet styr in den där och utför en sparkrörelse
Sv: Apropå nånting...
Avsevärt högre underhållningsvärde på de här matcherna får man väl ändå konstatera.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
2-2 Mordor de ska ringas på
Han styr in den med skridskon, bör vara mål men man vet aldrig
Han styr in den med skridskon, bör vara mål men man vet aldrig
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Lyckat jävla slutspel . Laget vi slog ut kommer tillbaka direkt . Köttmur-znooze vinner SM . Ger upp snart
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: De vinner dessutom inte några andrapuckar alls då samtliga spelar som EP när det blir kamp om puck mitt i anfallszon. Istället för att försöka vinna tillbaks pucken så ger man upp och backar hem.
Det är väl kanske smart att inte riskera något bakom i serielunken.
Det är väl kanske smart att inte riskera något bakom i serielunken.
Sv: Apropå nånting...
Vägra skjuta sen en mupp-pass så dom tappar ut pucken . Bra pp modo sjätte likadana
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Garpenlöv är en skam för svensk hockey, beter sig som en bölande kärring. Håll käften för helvete.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Dä bäst ikväll ä att dä gott godis automaten på Nattlubben i Gdynia 🙏🎉🥳
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Det är sjukt svaga PP Modo får med sig nu. Hade vi fått såna här PP mot Örebro så hade vi varit i semi utan att ens svettas.
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: ja, kollade lite på Gif matchen, dom var loja....men två ramträffar , hade en gått in hade det nog blitt en annan match
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{297}: Finns säkert många i Skellefteå som vill ha upp löven för att få lite hetare derbyn. Men det kan dom ju inte erkänna, såklart.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Ganska bra spel ändå i TV-puckfinalen idag.
Allsvensk final? Oh fan, my bad.
Allsvensk final? Oh fan, my bad.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: Kan inte förstå hur många kan sitta och heja stenhårt på Modo, det är som att Skellefteå skulle sitta och heja på löven.
+ 3
« Föregående · 2526836 · Nästa »
