Apropå nånting...
« Föregående · 2527763 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Tycho: det är fan tomma stolar nu igen. Är det verkligen rederiet som lockar så mycket? Är det nåt annat lag som spelar i nån obskyr sport nånstans i närheten?
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Börjar det inte bli lite fler tomma stolar i arenan nu? Kan väl inte vara nån innebandy så här sent va?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Synct: Han MÅSTE bli avstängd i efterhand!
Han sätter ut knät efter Pudas gjort sin riktningsförändring…
Han sätter ut knät efter Pudas gjort sin riktningsförändring…
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Grabola: De där kunde ha varit Pudas karriär!!!! De skulle ha blivit en 5👿👿👿👿👿
+ 5
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Bor också i Växjö. Nästan så man vill flytta därifrån pga tråkhockeyn de bjuder på. Hit me up om de finns någon ledig lägga i Timrå. Riktigt jävla less på årets final 😴
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: För mig är kvalet till hockeyallsvenskan hetare och även roligare än SM-finalen. Haha det låter inte bra alltså men så är det. 😎😄
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jahaja nu blev de en hundgård härinne blandat med pajkastning!!! Nu ska vi vara vänner o hoppas på skellet dunkar ut växtsjö!!!!
+ 10
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Hade fan varit kul om det fanns något trams kring Växjö, så klubben åtminstone väckte någon som helst känsla utöver zzzzzzz för oss utomstående.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: bror Växjös hockey är den sämsta i hela hockey sverige.. eller iaf tråkigast..
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Yes!
Lova att du vinkar när du står på bortastå i Väsby, med en varmkorv i näven, underläge 1-2
Lova att du vinkar när du står på bortastå i Väsby, med en varmkorv i näven, underläge 1-2
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Grattis igen!
Timrå är hjärtat, bor i Växjö.
Lakers må vara tråkiga, men spelar åtminstone renhårigt. Inget trams som många andra lag.
Timrå är hjärtat, bor i Växjö.
Lakers må vara tråkiga, men spelar åtminstone renhårigt. Inget trams som många andra lag.
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Runarup är en äkta Timråit!
Han bor i /runt Växjö o har bra koll på dom. Möter Timrå Växjö så vet vi härinne var han står i för klack… o inte är det i Växjös iaf!
Han bor i /runt Växjö o har bra koll på dom. Möter Timrå Växjö så vet vi härinne var han står i för klack… o inte är det i Växjös iaf!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Överlägset vettifan. Ni kommer att få möta Djurgården och Björklöven ;)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Jo du det gör vi för att vi kommer ju överlägset gå upp direkt lol.. Väx upp gubben
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Haha, nu vet vi varför folket drog senast. Jag hade också dragit om jag hört klapporna eka..
+ 7
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Om inte Ske hade gjort 0-1 , hur länge hade växjö spelat tråkhockey då ?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Hejar du egentligen på Växjö men väljer Timrå så att du inte ska sticka ut här på forumet?
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Lol du är triggerred för att du är från Småland.. Du är en dom där fake fansen hahaa
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Nej, precis. Det är ett taktiskt val man gjort att försöka döda sporten för att vinna. Dags för större målburar eller något sånt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Även fin slashing på Söderström vid nästa chans om man nu ska dra upp regelbrott
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jag som inte trodde färg kunde torka fortare… se vad fel jag hade. Hänt mer sista 10 minuterna än resten av matchserien… 😅
+ 4
Sv: Apropå nånting...
RunarUp:
Alltså, så fort SAIK gjorde 0-1 blrv det ju helt plötsligt underhållning
Alltså, så fort SAIK gjorde 0-1 blrv det ju helt plötsligt underhållning
Sv: Apropå nånting...
Om växjö hade spelat hela matchen som dom gör i tredje hade dom inte varit ( lika ) hatade
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Fin crosschecking på Cooper där.
Vet vad DIF hade gjort.
Domarna är tyvärr köpta.
Vet vad DIF hade gjort.
Domarna är tyvärr köpta.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
Tre pinsamma saker med Växjö
1 Mållåten.
2 Klackens två ramsor. Inkl Sittplats ställ er upp
3 inte en egen produkt på isen
Tre pinsamma saker med Växjö
1 Mållåten.
2 Klackens två ramsor. Inkl Sittplats ställ er upp
3 inte en egen produkt på isen
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Väsby möter enda laget som har något att spela för (Kalmar).
Nybro - Piteå
Hudik - Troja
Spännande! Synd bara att Hudik sumpade målskillnaden ikväll.
Nybro - Piteå
Hudik - Troja
Spännande! Synd bara att Hudik sumpade målskillnaden ikväll.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Tur för Växjö om det inte blir förlängning för så ekar det tomt i hallen. Reprisen av Rederiet börjar ju 22.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Asså Växjö hur till och med mer flyt än Örebro... Hur är det ens möjligt? Dom har spelat riktigt dåligt!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Det blir en galen sista omgång i kvalet till hockeyallsvenskan, jag som såg sista omgången förra året hoppas på något liknande i år fast att hudik går upp 😄
Kalmar-Väsby
Hudik-Troja
Nybro-Piteå
Kalmar-Väsby
Hudik-Troja
Nybro-Piteå
+ 2
« Föregående · 2527763 · Nästa »

