1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614919 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
{9682}: Om mOdO går upp ryker de direkt.

Sv: Apropå nånting...
Kryset: Inte ett till jävla lag i elithockeyn ifrån Småland... Nej fy fan.

Sv: Apropå nånting...
Synct: SHL behöver få in MoDo så att det blir kaos och kvalitet.

Sv: Apropå nånting...
Hudik måste göra 2 mål mer för att kliva om Kalmar då Kalmar har bättre inbördes möten mot Hudik.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Tänk om kääälmää går upp, vilken resa de gjort isåfall under en kort period. På 10 år har de gått isåfall från div 3 till hockeyallsvenskan! Helt otroligt.

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Ja, men känns som om guldet tyvärr går till Växjö ändå.. Men det man måste gilla med Växjö är ju...

Nä kom fan inte på någonting.

Sv: Apropå nånting...
Synct: Eller om man har ST att logga in med samma uppgifter på Hudiksvalls tidning.

Sv: Apropå nånting...
Synct: Går även att se här om man har inlogg på ST
www.ht.se/2023-04-22/live-tv-hhc-moter-troja-ljungby-i-sista-omgangen

Sv: Apropå nånting...
SAIK 1-3 Liket lever

Sv: Apropå nånting...
Tabellen efter en spelad period.
Uppladdat:

500x0-f5f5e8bf-f5ad-45d4-a0e0-fe89ad3af69f.jpeg


Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Hudiks match finns att se på onhockey punkt teve för dom som är intresserad, om det inte nämnts tidigare!

Sv: Apropå nånting...
SCAarena: om hudik går upp. Vem hade gissat att Brynäs å Hudik skulle spela derby 2023-2024.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Gäller att jaga målskillnad nu! Bra iaf att Kalmar leder och inte Väsby.

Sv: Apropå nånting...
SCAarena: ...just nu Kalmar 🙈🤥

Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Nu Kalmar med 1 mål upp! Det gäller att göra mål idag!!

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Blir spännande kommande timmarna. Just nu Hudik till HA!

Edit: Kalmar tog ledningen så nu de upp. Livescore i länk.

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:

Lika bra då att man inte kastar bort en dag framför TV:n. Tre livlinor kvar. Ska se den första av dem på måndag.

Sv: Apropå nånting...
SAIK vet inte hur man spelar, Möller missar öppet mål o sen tappar man det till ett friläge för Växjö som gör mål 0-3

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Och 0-3. SAIK kämpar men de missar mål och tar inte avslut.
Larmi sitter i deras psyken.

Sv: Apropå nånting...
Hudik - Troja 1-0

Sv: Apropå nånting...
Andersson:

Detta gör mig lite ambivalent. Å ena sidan vill man att Växjö i alla fall ska vinna rättvist och att eländet ska få ett snabbt slut, å andra sidan vill man inte ge upp hoppet förrän det verkligen är över. Mirakel har inträffat flera gånger tidigare i hockeyhistorien. Minns t ex… äh, nevermind 🤷🏻

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Tyvärr gör Väck-sjö en riktigt bra period . Vinner tekningar o är tuffare framför båda målen . Uppförsbacke

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito:

Tack för informationen. Sitter mest i solen och går in för att kolla på matchen ibland. Råkade bli i samband med målen tyvärr.

Sv: Apropå nånting...
{9682}:

Märker att även du kan hockey. Bara det då att minst ett av lagen får se till att placera sig riktigt högt upp i tabellen, så att vi inte möts tidigare än i finalen. Det KAN gå.

Sv: Apropå nånting...
Korrekt domslut. Hade det där blivit matchstraff så hade den här sporten varit illa ute.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Växjö har iallafall skjutit fler skott på en period nu än under hela matchen senast i Skellefteå.
Skitlag.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Du har hejat fram ett lag som kan vinna guld nästa säsong. Ni kommer att få möta Oves favoritlag, MoDo Hockey i finalen 2024.

Sv: Apropå nånting...
{9682}:

Tack för att man äntligen får lite upprättelse efter ca 50 års följande av denna sport 🙏

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Han är förnuftig Andersson!

Sv: Apropå nånting...
0-2 🤮

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Du är en vettig Klyktattare. Du kan hockey!

Sv: Apropå nånting...
0-1 VLH 🤮

Sv: Apropå nånting...
Bra att det uppmärksammas på rätt sätt, så att DIF-ledningen tilldelas de hårda ord som de förtjänar.

Sv: Apropå nånting...
{9682}:

Du är i gott sällskap. Pallar inte heller med förlängningar. Kan bara inte sitta still utan sysslar gärna med annat under tiden.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Gillar aldrig dukade bord. Det går för fort i hockey, haha! Pallar inte med förlängningar. Mjukglass-Psyke som någon så klokt sa på forumet.

Sv: Apropå nånting...
{9682}:

Just därför ett märkligt utspel. Kan ju bli er lyckoarena för all framtid. Ännu en vinst och bordet är dukat i Ö-vik på tisdag.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Hovet känns ju som hemmaplan nu...


Sv: Apropå nånting...
Hassan:

Det var alldeles förbannat roligt helt enkelt 😅

Sv: Apropå nånting...
Hassan: En riktig förebild, alla borde klippa sönder sin Läjkers tröja i affekt av den misserabla underhållning man bjuder på isen!

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Håller med!

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Tycker ändå det är roligt att hon gick hem och klippte sönder sin slutspelströja i affekt.

Sv: Apropå nånting...
DenRöda:
Måste blandat ihop Gudlevskis med Elvis Merzlikins, har hela säsongen undrat hur Elvis Merzlikins kunde hamna i MoDo.

Men nu när jag kikat in eliteprospect sår känns det helt rimligt att Gudlevskis är där han är, känns nästan som att han borde styrt karriären mot Hockeyallsvenskan tidigare, oerhört lite slutspelsmatcher med tanke på åldern.

Kul för honom om det till slut blir lite medstuds i karriären.

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Är det möjligen vinnaren i tävlingen "årets minst nödvändiga reportage"?

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Kod röd! Kod röd! borde utfärdas så fort nån Lajker drar fram en klappa.

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Kod grön! Kod grön! En bloggare blev utslängd från vida Arena för att hon vejpade i baren!

Sv: Apropå nånting...
{10015}: Dickinson skulle lätt kunna vara en nyttig spelare i SHL. Men det är skillnad på serierna. Det är klart mer avancerat grundspel i SHL där man måste ha ett lite högre Hockey-IQ med snabba beslut på isen. Det som avgör att en HA-spelare kan ta ett större kliv är först hur han tar sig an tempot och grundspelet. När väl det sitter som kommer man kunna se individuella talangerna spelaren besitter på ett helt annat sätt.

Man kan se att Dickinson, Bernhardt, Gudlevskis med flera kan behärska SHL utan problem.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Där ser man, Dickinson klar för Färjestad. Han är intressant.

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Jag har redan föreslagit ett annat vad. Boyce mot Dickinson och pengarna går till en hjälporganisation. Förslagsvis någon organisation som forskar på botemedel mot den där skrevklådan du verkar uppleva just nu.

Sv: Apropå nånting...
Rytter: och vad har ditt hockeyöga sett då? En spelare som snittar en poäng per match i hockeyallsvenskan och gör sin första bra säsong i karriären på högre nivå? Vet du vilka fler som snittade en poäng per match i hockeyallsvenskan? Lööke och Lundin. Dom hade du säkert älskat att se i Modo nästa säsong 😅

« · 2529005 · »