1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614919 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: 1 - 1 nu både Kalmar - Väsby och Hudik - Troja
Så Nybro just nu i HA

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito:

Hatstore (Arena) 😅 Med produktion av guldhattar till Smålands framtida gullgossar eller?

Sv: Apropå nånting...
Kryset: Ja heller hur. Dom har också en nybyggd arena som är skapligt fin! Hatstore Arena haha

Sv: Apropå nånting...
thorwald: Spontant känns det som att Väsby med Dicken i spetsen inte ger upp i första taget.

Sv: Apropå nånting...
Frebog: Dåligt för Hudik både om Kalmar eller Väsby vinner under ordinarie tid. Något bättre med Kalmar om de inte vinner med för många mål. Bästa vore om de spelar lika vid full tid. Sen ska man ju inte räkna bort Nybro heller som har "enkla" Piteå. Blir oerhört spännande avslutning hursomhelst.

Sv: Apropå nånting...
SCAarena: MoDo är ju den största klubben genom alla tider..

Sv: Apropå nånting...
Frebog: Tack! Slipper man fulstream.

Sv: Apropå nånting...
{9682}: Om mOdO går upp ryker de direkt.

Sv: Apropå nånting...
Kryset: Inte ett till jävla lag i elithockeyn ifrån Småland... Nej fy fan.

Sv: Apropå nånting...
Synct: SHL behöver få in MoDo så att det blir kaos och kvalitet.

Sv: Apropå nånting...
Hudik måste göra 2 mål mer för att kliva om Kalmar då Kalmar har bättre inbördes möten mot Hudik.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Tänk om kääälmää går upp, vilken resa de gjort isåfall under en kort period. På 10 år har de gått isåfall från div 3 till hockeyallsvenskan! Helt otroligt.

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Ja, men känns som om guldet tyvärr går till Växjö ändå.. Men det man måste gilla med Växjö är ju...

Nä kom fan inte på någonting.

Sv: Apropå nånting...
Synct: Eller om man har ST att logga in med samma uppgifter på Hudiksvalls tidning.

Sv: Apropå nånting...
Synct: Går även att se här om man har inlogg på ST
www.ht.se/2023-04-22/live-tv-hhc-moter-troja-ljungby-i-sista-omgangen

Sv: Apropå nånting...
SAIK 1-3 Liket lever

Sv: Apropå nånting...
Tabellen efter en spelad period.
Uppladdat:

500x0-f5f5e8bf-f5ad-45d4-a0e0-fe89ad3af69f.jpeg


Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Hudiks match finns att se på onhockey punkt teve för dom som är intresserad, om det inte nämnts tidigare!

Sv: Apropå nånting...
SCAarena: om hudik går upp. Vem hade gissat att Brynäs å Hudik skulle spela derby 2023-2024.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Gäller att jaga målskillnad nu! Bra iaf att Kalmar leder och inte Väsby.

Sv: Apropå nånting...
SCAarena: ...just nu Kalmar 🙈🤥

Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Nu Kalmar med 1 mål upp! Det gäller att göra mål idag!!

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Blir spännande kommande timmarna. Just nu Hudik till HA!

Edit: Kalmar tog ledningen så nu de upp. Livescore i länk.

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:

Lika bra då att man inte kastar bort en dag framför TV:n. Tre livlinor kvar. Ska se den första av dem på måndag.

Sv: Apropå nånting...
SAIK vet inte hur man spelar, Möller missar öppet mål o sen tappar man det till ett friläge för Växjö som gör mål 0-3

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Och 0-3. SAIK kämpar men de missar mål och tar inte avslut.
Larmi sitter i deras psyken.

Sv: Apropå nånting...
Hudik - Troja 1-0

Sv: Apropå nånting...
Andersson:

Detta gör mig lite ambivalent. Å ena sidan vill man att Växjö i alla fall ska vinna rättvist och att eländet ska få ett snabbt slut, å andra sidan vill man inte ge upp hoppet förrän det verkligen är över. Mirakel har inträffat flera gånger tidigare i hockeyhistorien. Minns t ex… äh, nevermind 🤷🏻

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Tyvärr gör Väck-sjö en riktigt bra period . Vinner tekningar o är tuffare framför båda målen . Uppförsbacke

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito:

Tack för informationen. Sitter mest i solen och går in för att kolla på matchen ibland. Råkade bli i samband med målen tyvärr.

Sv: Apropå nånting...
{9682}:

Märker att även du kan hockey. Bara det då att minst ett av lagen får se till att placera sig riktigt högt upp i tabellen, så att vi inte möts tidigare än i finalen. Det KAN gå.

Sv: Apropå nånting...
Korrekt domslut. Hade det där blivit matchstraff så hade den här sporten varit illa ute.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Växjö har iallafall skjutit fler skott på en period nu än under hela matchen senast i Skellefteå.
Skitlag.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Du har hejat fram ett lag som kan vinna guld nästa säsong. Ni kommer att få möta Oves favoritlag, MoDo Hockey i finalen 2024.

Sv: Apropå nånting...
{9682}:

Tack för att man äntligen får lite upprättelse efter ca 50 års följande av denna sport 🙏

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Han är förnuftig Andersson!

Sv: Apropå nånting...
0-2 🤮

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Du är en vettig Klyktattare. Du kan hockey!

Sv: Apropå nånting...
0-1 VLH 🤮

Sv: Apropå nånting...
Bra att det uppmärksammas på rätt sätt, så att DIF-ledningen tilldelas de hårda ord som de förtjänar.

Sv: Apropå nånting...
{9682}:

Du är i gott sällskap. Pallar inte heller med förlängningar. Kan bara inte sitta still utan sysslar gärna med annat under tiden.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Gillar aldrig dukade bord. Det går för fort i hockey, haha! Pallar inte med förlängningar. Mjukglass-Psyke som någon så klokt sa på forumet.

Sv: Apropå nånting...
{9682}:

Just därför ett märkligt utspel. Kan ju bli er lyckoarena för all framtid. Ännu en vinst och bordet är dukat i Ö-vik på tisdag.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Hovet känns ju som hemmaplan nu...


Sv: Apropå nånting...
Hassan:

Det var alldeles förbannat roligt helt enkelt 😅

Sv: Apropå nånting...
Hassan: En riktig förebild, alla borde klippa sönder sin Läjkers tröja i affekt av den misserabla underhållning man bjuder på isen!

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Håller med!

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Tycker ändå det är roligt att hon gick hem och klippte sönder sin slutspelströja i affekt.

Sv: Apropå nånting...
DenRöda:
Måste blandat ihop Gudlevskis med Elvis Merzlikins, har hela säsongen undrat hur Elvis Merzlikins kunde hamna i MoDo.

Men nu när jag kikat in eliteprospect sår känns det helt rimligt att Gudlevskis är där han är, känns nästan som att han borde styrt karriären mot Hockeyallsvenskan tidigare, oerhört lite slutspelsmatcher med tanke på åldern.

Kul för honom om det till slut blir lite medstuds i karriären.

« · 2529021 · »