Apropå nånting...
« Föregående · 2530143 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Näe haha, men en riktigt rolig match! 13 mål, i samma match, i en final. När hände det senast?
Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag gillar inte Modo. Har inte mycket övers för den föreningen.
Men jag tar hellre derbyn före att djurgården ska gå upp. Speciellt nu när Brynäs åkte ur.
Men jag tar hellre derbyn före att djurgården ska gå upp. Speciellt nu när Brynäs åkte ur.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: nästan så att man blir förvånad när nån av målvakterna väl lyckas göra en räddning
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: MoDo har för många dumma spelare så de kan fortfarande förlora det här...
Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: Hoppas det slickas lite mindre modoröv här inne när dom väl klivit upp igen.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: Kan du lova att inte kommentera en domarinsats i en månad så vinner du en fri inbjudan till domarutbildning
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Roligt med Modo i SHL. Nånting har fattats oss.
Bernie lär inte spela för oss nästa säsong.
Undrar vilken back det blir nu? Enda spännande i sillyn framöver.
Bernie lär inte spela för oss nästa säsong.
Undrar vilken back det blir nu? Enda spännande i sillyn framöver.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Den här matchen kan jag hålla med KG att man inte har utvisningarna med sig.
Sjuk match med många mål iaf.. 😬
Sjuk match med många mål iaf.. 😬
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Vet att många gillar Stockholmspubliken, jag tycker dom är lika vämjeliga som Garpenlöv.
Skriker som fjortisar när motståndarna tittar på dom. En sak att hjälpa sitt lag, en annan att bara vara korkade.
Skriker som fjortisar när motståndarna tittar på dom. En sak att hjälpa sitt lag, en annan att bara vara korkade.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Vet inte hur många gånger Modo har gjort mål på kontring när DIF skjuter i täcket sen har man tre spelare som är bakom pucken och inte hinner backchecka. Såna där mål är hela anledningen till att man inte ser så många backmål i SHL.
Sen domarn vafan. Modo får med sig varje 50/50 situation till PP och djurgården får väl med sig 20/80 typ.
Sen domarn vafan. Modo får med sig varje 50/50 situation till PP och djurgården får väl med sig 20/80 typ.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Grattis Djurgården till shl avancemanget…
Grattis Timrå för värvningen av Bernhardt.
Ops 4-6
Grattis Timrå för värvningen av Bernhardt.
Ops 4-6
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Fattar ingenting av domarnivån. Två spelare krokar i varandra, modospelaren ligger kvar (den har man ju aldrig sett förr 🤔) och sen får man PP?
+ 2
« Föregående · 2530143 · Nästa »