Apropå nånting...
« Föregående · 2532182 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{9908}: MoDoliderna skämmer ut sig, kastar in en mobiltelefon på isen kontaktförsök med dommarn?
Laget, sämst när det gäller?
Laget, sämst när det gäller?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Haha, om modolojderna börjar kasta in saker på isen, samt skanderar ”domarskandal” för EN misstänksam situation, skulle jag vilja se hur de agerat om de fått utstå det vi fick med Claessons regelrätta våldtäkt 7/1.
Upplopp?
Upplopp?
+ 8
Sv: Apropå nånting...
{9037}: Ja jäklar vad Foppisen blev gramse, i direktsändning.
Akta så inte fossingarna vrider sig bubbas
Akta så inte fossingarna vrider sig bubbas
+ 2
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: märkligt....mycket märkligt, medveten crosscheck i ansiktet....🤬
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: skapliga Niklas Svedberg-vibbar man får av gudlevskijs. Inte riktigt med högt på plockhandssidan 😅
+ 2
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: det är inte bara Lùckner som njuter bland kommentatorerna när Djurgården.leder.
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Nu när Modo får dyngstryk på hemmaplan - får dom en ny chans direkt på fredag hemma? Eller åker man ner till Stockholm igen?
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: han ska ju hela tiden försöka vara kreativ! Man måste värdera och kanske spela lite cyniskt ibland.
Sv: Apropå nånting...
Som ett hockeyfan blir jag förbannad av att se Näsén, spelar ingen roll vilket lag han hade spelat i. Jag hade fortfarande blivit förbannad av att se honom. Satans vad han INTE vill spela hockey
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Foppa72: Det roliga med Harald Lückner är att alla som lyssnar på honom är övertygad om att han hejar på laget man själv inte hejar på. Så har det alltid varit.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Roliga matcher för neutral tittare. Natt o dag mot dom evighetslånga minuter jag genomled när jag strötittade på nån av SM-finalerna.
För inblandade fans o tränare måste det här dock skapa rejält blodtryck. Ser ut som Nils Poppe regisserat den här svängdörrar-hockeyfarsen.
För inblandade fans o tränare måste det här dock skapa rejält blodtryck. Ser ut som Nils Poppe regisserat den här svängdörrar-hockeyfarsen.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Fattar inte dom här felaktiga tekningarna. Har nu varit 3-4 situationer i den här finalserien där Modo fått en varning på första teket och sen gör man fel även på andra men då får man en varning? Två fel ska väl vara utvisning? Vill minnas att vi åkte på den några gånger förra säsongen.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: han har ju spelat i Timrå till och med, var väl dessutom inblandad i en timrålåt!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: :Briljant" beslutsfsttande av Shilling. Står fastspikad i isen 3-4 sekunder och blir på så sätt fast i egen zon. Honom ska vi inte ha Kimmo.
+ 1
« Föregående · 2532182 · Nästa »

The Bold, The Bold and The Ball