Apropå nånting...
« Föregående · 2533527 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: 4,5% den där tar ju SMÅLAND till frukost. Lika harmlös som modos PP.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall:
Nej, varför i h-e skulle han vara det? Han håller givetvis på MoDo som han har fantastiska minnen med.
Nej, varför i h-e skulle han vara det? Han håller givetvis på MoDo som han har fantastiska minnen med.
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Du måste förbeställa. 24-pack.
Vasa bryggeri typ Norrlands enda icke "microbrewery".
Vasa bryggeri typ Norrlands enda icke "microbrewery".
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae:
Hittade inte den på systemet i Malmö. Hade annars varit ett självklart val. Men så pass välsorterade är de alltså inte.
Sex till antalet Norrlands Djup med 6,8 % halt borde dock garantera en hyfsad fylla.
Hittade inte den på systemet i Malmö. Hade annars varit ett självklart val. Men så pass välsorterade är de alltså inte.
Sex till antalet Norrlands Djup med 6,8 % halt borde dock garantera en hyfsad fylla.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sjukt hur när man tittar på denna final så kan man enkelt säga att Malmö i sin svacka denna säsong hade vunnit mot båda lagen
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: sämsta karaktären i svensk hockey i år, alla kategorier. Filmar, käftar, hånar. En farmarliga-Jämtin, i bästa fall.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Det tog 5 matcher eller något innan DIF insåg att man ska spela fysiskt mot foppas pojkar. Fortsätter de så här så är matchen på söndag en ren defilering.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Okej, den här perioden gick solklart till DIF. MoDo kommer just ingenstans. Fortsätter det så här finns det i alla fall EN positiv sak: ”Bernie” kommer allt närmare Timrå.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{9037}: så jäkla less på Aagards filmningar. Wessner som spelat så länge själv, hur han inte kan se vilken karaktär Aagard är? Hade Modo haft en normal % i PP så hade dom redan varit i SHL, så jäkla många billiga får dom med sig.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson: klassisk ”choke” på Modo, jäkla vad dom håller hårt i klubborna. Lär inte bli enklare hemma i övik, dags att släppa lös för Modo nu.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Den värvningen kommer nog kosta MoDo SHL platsen. En väl spenderad miljon.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Nja, lättstött skulle jag inte kalla det. Däremot vän av ordning. Sen så hade jag också på ren djävelskap velat se vad som hänt om zebrorna bara agerat korrekt. Låt buropen hagla!
Sture kommer ingen någonsin slå dock..
Sture kommer ingen någonsin slå dock..
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Riktigt irriterande att man försenar matchstarten bara för att publiken sjunger.
Sjung er hymn innan utsatt tid eller avsluta den mitt i spelets gång.
Sjung er hymn innan utsatt tid eller avsluta den mitt i spelets gång.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Med tanke på Djurgårdens intro låt så blir det intressant att se om det blir snedsegling.
+ 2
« Föregående · 2533527 · Nästa »



Ja, du sa det själv. Bravo!