Apropå nånting...
« Föregående · 2636341 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Ska inte du sova snart , viktig dag imorgon . Måste vara pigg så du inte hamnar i fel forum osv .....
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Händer väl bara i Birsta? Tycker man synd om nån är man väl snäll!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Jag tror mest det beror på att vi tycker synd om dig.
Lite samma läge som att Ica låter den lokala byfånen gå och äta upp godiset som ramlat ner på golvet på smågodisavdelningen.
;-)
Lite samma läge som att Ica låter den lokala byfånen gå och äta upp godiset som ramlat ner på golvet på smågodisavdelningen.
;-)
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{469}: Jag gillar dig! Jag tycker om många här på forumet. Kanske därför ingen stänger av mig.
Sv: Apropå nånting...
{469}: Daggen är det sämsta som hänt svensk hockey! Speldum och totalt ointressant att lyssna på.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Tror nog Daggen störde sig på att Lövenspelaren satt på bänken och såg för skön ut och var värd behandlingen.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{469}: mmmhm!
Till skillnad mot där man var senast så förtjänar laget att få det där trycket imorgon!
Fan jag hoppas att vi lyckas bjuda till med inramningen värdig ett m0d0 derby!
Hårt jävla jobb!
Snygga jävla mål!
Gärna en ny nolla!
Och självklart! Inga jävla PP:n
Hehe!
Till skillnad mot där man var senast så förtjänar laget att få det där trycket imorgon!
Fan jag hoppas att vi lyckas bjuda till med inramningen värdig ett m0d0 derby!
Hårt jävla jobb!
Snygga jävla mål!
Gärna en ny nolla!
Och självklart! Inga jävla PP:n
Hehe!
+ 9
Sv: Apropå nånting...
{469}: Hahaha, Daggen är ju ett pucko!
Klasen hugger lövespelaren med klubban. Solklar femma! Max en tvåa säger Daggen.
Ta bort karln, orkar inte höra hans röst.
Klasen hugger lövespelaren med klubban. Solklar femma! Max en tvåa säger Daggen.
Ta bort karln, orkar inte höra hans röst.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Jag har ju sagt det innan. JFK är inte bra för dig. Tarasov däremot är en trevlig prick. 😉
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{469}: Jag gillar JFK. Han kommer köra Puffe, Brett, Tarasov och mig till Karlstad.
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Ja, man har ju lite bättre feeling på förhand nu när vi börjat tugga igång, än inför det senaste derbyt.
Det K A N gå! Hoppas på magisk inramning återigen, så står Sampo Ranta återigen där och prisar stämningen. Inget slår atmosfären i en Plywoodarena. 😎
Hoppas förövrigt att JFK inte behöver stå och klaga på domarna. Vi vill inte ha några PPn ändå. 😂😬
Det K A N gå! Hoppas på magisk inramning återigen, så står Sampo Ranta återigen där och prisar stämningen. Inget slår atmosfären i en Plywoodarena. 😎
Hoppas förövrigt att JFK inte behöver stå och klaga på domarna. Vi vill inte ha några PPn ändå. 😂😬
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{469}: äh… det är alltid domarna som felat där ju…
Jag hoppas att ett taggat Timrå med lite hemmaplans stolthet kommer ut på isen i morgon och går hårt för 3 pinnar!
Jag hoppas att ett taggat Timrå med lite hemmaplans stolthet kommer ut på isen i morgon och går hårt för 3 pinnar!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Lyckas vi vinna så väntar jag med spänning på JFKs lista med 10 olika bortförklaringar där inget av dem landar i att det var Timrå som var bra. 😉
Ja eller de 9 kvarvarande bortförklaringarna efter dåliga domare givetvis.
Ja eller de 9 kvarvarande bortförklaringarna efter dåliga domare givetvis.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: nä… han är visst en brunkare som hamnar fel ibland… kan agera lite väl odisciplinerat i närkamperna och skulle av lotterinämnden kallas återfallsförbrytare…
Kan fixa momentum i matcher men… topp 6 i SHL lag… nja inte än.
Kan fixa momentum i matcher men… topp 6 i SHL lag… nja inte än.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{469}: Blir det grisfest på torsdag? Vi har bara välkammade lirare tyvärr.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Försök inte här nu. Vi förlorar, kampen är redan avgjord på förhand. Ni har större prisskåp.
Får vi handikapp och börja matchen med 3-0 då?
Får vi handikapp och börja matchen med 3-0 då?
+ 6
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jobbigt att behöva möta mina Alnö-släktingarnas favoritlag när det nu verkar gå bra för Medelpad. Samtidigt kan jag ta det 100 % om ni är bättre. Nya tag mot Skåne.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: just så! Walli kommer köra över Eronen imorgon.
Och då vill jag se ett lag som står upp för den lilla finska kämpen!
Och då vill jag se ett lag som står upp för den lilla finska kämpen!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
För er med Aftonbladet plus finns en lite längre intervju med Didde på ABs hemsida.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Jag har en vuxen ståplats till övers mot modo på torsdag, om det är någon som behöver. Pris som vanligt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Dags för Karlstadtöserna igen då! Vi vann senast i Karlstad. Kan vi göra det igen? Det blir inte lätt poäng är en bonus. Därför kan vi spela avslappnat och med lite flyt och bra målvaktsspel kan det gå vägen. Hoppas de inte tänker för mycket på derbyt på torsdag bara.
Lyytinen bör vara ca 4v från spel nu. Det närmar sig!
Lyytinen bör vara ca 4v från spel nu. Det närmar sig!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Skrällen - Timrå
Efter Dahléns historiska fullträff mot Frölunda (6-2) har Timrå fått islossning och senaste gången “Ante” Karlssons” gäng besökte Karlstad blev det tre poäng. Ett mänskligt och överstreckat FBK ska fällas!
Sportbladets tips, Snacka om Jinx! :)
Efter Dahléns historiska fullträff mot Frölunda (6-2) har Timrå fått islossning och senaste gången “Ante” Karlssons” gäng besökte Karlstad blev det tre poäng. Ett mänskligt och överstreckat FBK ska fällas!
Sportbladets tips, Snacka om Jinx! :)
+ 10
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Costanza:
Må så vara men MIF är tyvärr dåliga på riktigt. Kan inte se att man gör en uppryckning likt fjolårets. Önskar er lycka till förutom i våra derbyn.
Må så vara men MIF är tyvärr dåliga på riktigt. Kan inte se att man gör en uppryckning likt fjolårets. Önskar er lycka till förutom i våra derbyn.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Tack Hemp, men SHL är en jobbig liga för MoDo har vi upptäckt nyligen när alla lärt sig hur Ö-vik lirar.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne:
Jämför man det jag såg av MIF i arenan i lördags med det jag såg av OIK på TV lite senare får Malmö det svårt att hänga kvar ännu en säsong. Lågvattenmärket var när man bjöd på 0-3 direkt efter att ha kommit undan med ett tveksamt underkänt mål. Sedan bjöd man även på 0-4 i tom kasse och då lämnade jag min fantastiskt fina plats (starkt reducerat pris i och med Ishockeyns dag). MoDo kan antagligen känna sig rätt lugna vad gäller att undvika kval.
Jämför man det jag såg av MIF i arenan i lördags med det jag såg av OIK på TV lite senare får Malmö det svårt att hänga kvar ännu en säsong. Lågvattenmärket var när man bjöd på 0-3 direkt efter att ha kommit undan med ett tveksamt underkänt mål. Sedan bjöd man även på 0-4 i tom kasse och då lämnade jag min fantastiskt fina plats (starkt reducerat pris i och med Ishockeyns dag). MoDo kan antagligen känna sig rätt lugna vad gäller att undvika kval.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ni TIKare kan vara lugna. Finns väl ingen jävel som vill jävlas med Timrå.
« Föregående · 2636341 · Nästa »
