Apropå nånting...
« Föregående · 2703522 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Haha, rolig du. MoDo är en historisk SHL klubb. Timrå är lite mer av en topp-HA klubb i mina ögon.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 29
Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Mitt tips:
1: Färjestad
2: Växjö
3: Skellefteå
4: Timrå
5: Frölunda
6: Rögle
7: Luleå
8: Brynäs
9: Leksand
10: Örebro
11: Linköping
12: HV71
13: Modo
14: Malmö
1: Färjestad
2: Växjö
3: Skellefteå
4: Timrå
5: Frölunda
6: Rögle
7: Luleå
8: Brynäs
9: Leksand
10: Örebro
11: Linköping
12: HV71
13: Modo
14: Malmö
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Drar till m ett Kamikaze a la Wennerholm.
1: Skellefteå
2: Frölunda
3: Färjestad
4: Leksand
5: Rögle
6: Linköping
7: Växjö
8: Timrå
9: HV
10: Örebro
11: Luleå
12: Brynäs
13: Malmö
14: Modo
1: Skellefteå
2: Frölunda
3: Färjestad
4: Leksand
5: Rögle
6: Linköping
7: Växjö
8: Timrå
9: HV
10: Örebro
11: Luleå
12: Brynäs
13: Malmö
14: Modo
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Gå dit så många som möjligt och lämna en motion så vi får vårt snygga emblem med talllana på bröstet så snart som möjligt! Nu ska vi lösa detra en gång för alla!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Mest spännande värvning helt klart. Har potential att lyfta vårt spel rejält. Frågan är om han inte kan bli andra center framför Emil P. Skulle vilja se Kapanen med Dahlen och Hartmann. Vore en bra kedja tror jag.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: jävligt skönt att han presenteras officiellt redan nu. För nån dag sedan spekulerarde ju åtminstone jag rätt hårt att vi skulle få vänta på detta till efter NHL campen. Känns som vår mest spännande värvning inför 2024/25
+ 10
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Man blir ganska mätt på att se den i dina inlägg ;-)
Vet inte om jag skulle palla med att se den på folks kroppar också.
:-)
Vet inte om jag skulle palla med att se den på folks kroppar också.
:-)
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Ä dä int dags att ta fram en Tischa mä " Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar " ? 😂💪🥳👌
Ha den klar tä hösten?😎
Ha den klar tä hösten?😎
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Lite märkligt ändå att denna "skandal" ännu inte givits en enda notis i riksmedia. Att Timrå IK´s sportchef Kimmo Kapanen värvar sin egen son till det egna laget det är ju en sån skandal att orden knappt räcker till. Jag finner knappt ord att kunna beskriva hur det känns. Detta är jag dock övertygad om att man gör bättre lite längre norrut i länet.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Japp, nu gäller det att vi alla ställer upp och köper och går på matcher!!
Vi har en ny storhetstid framför oss!! Häng med!!
RÖD-VIT STORM!
Vi har en ny storhetstid framför oss!! Häng med!!
RÖD-VIT STORM!
+ 19
Sv: Apropå nånting...
– Det känns fantastiskt att få komma till Timrå IK, ett lag jag följt sedan barnsben, kan knappt bärga mig för att få komma igång med laget. Det är fyllt av skickliga spelare med mycket erfarenhet och hög kravbild, det känns som helt rätt steg för mig i min egen utveckling, säger Oliver Kapanen.
Blodet pumpar Timråååå
Blodet pumpar Timråååå
+ 18
Sv: Apropå nånting...
Nisse1: Fortsätt fylla på med medlemskap och säsongskort så stärker vi klubben!!
+ 21
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: otrolig känsla faktiskt, att det blivit officiellt på riktigt. Våran förlorade Timråson har hittat hem. Den som hade sagt det typ våren 2016, att om 8år kommer OK spela i Timrå och shl. den hade man nog skrattat åt.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
ÅlliJåkkinän: Nä men detta var ju riktigt kul!!
Gambena darrar av förväntan och man riktigt längtar till vintern.
Gambena darrar av förväntan och man riktigt längtar till vintern.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Som jag tjatat att vi ska vara lugna angående O Kapanen och att VM osv inte kommer ha någon betydelse. Skönt att få det bekräftat nu. Började känna mig dryg.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Hämvändarstormen fortsätter! Grymt bra värvning, ska bli väldigt spännande att se honom. Nu blev VM också mer intressant.
+ 21
Sv: Apropå nånting...
{469}: Spännande värvning, den tror jag ni kommer vara nöjda med. Grattis!
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: 2 år med. Det trodde jag inte! Även om Montreal kan plocka över honom om han gör en bra säsong givetvis!
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Bra talat med grabben Kimmo!
Det blir en publikmagnet i vinter det här.
Det blir en publikmagnet i vinter det här.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Puckat: ja det är bra och det tyder väl på att både pappa och son kapanen tror på det som Timrå håller på att bygga upp..
Och att de tycker att just Timrå IK är en bra klubb för oliver att ta ytterligare steg i.. Ett bra betyg skulle jag säga.
Och att de tycker att just Timrå IK är en bra klubb för oliver att ta ytterligare steg i.. Ett bra betyg skulle jag säga.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Härligt! Det firar jag med 2-säsongskort och 2- guld medlemskap.
+ 23
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Dä firt vi i Polana i helgen 🍺🍺🍺🥳🥳🥳
Låt dä rinna lätt rabbuslingar 💪💪💪
Låt dä rinna lätt rabbuslingar 💪💪💪
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Grym värvning! Nu får vi en stark centersida. Har väntat på denna värvning, men trodde det skulle dröja till efter VM och campen i USA. Så GRYM värvning ❤
Välkommen Oliver!
Välkommen Oliver!
+ 14
Sv: Apropå nånting...
+ 6
Sv: Apropå nånting...
+ 3
« Föregående · 2703522 · Nästa »



backsidan?
EA ? blir han kvar?