1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Bra klackinsats


Bra klackinsats
Jag var inte på mantchen, men törs ändå dela ut ett gott betyg. Efter mr Salo's uttalande (i Dagbladet) så tolkar jag det som om klacken gjorde en god insats trots det det numerära underläget på bortaplan. Jo, vi är timrå och vi ger al... den hördes i radion, härligt!

Klantigt dock av Salo att visa att han blev påverkad, det inbjuder ju till repris nästa match. Eller hur?

BRA JOBBAT NI SOM VAR DÄR!

« · 425221
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.