1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Brunflo cupen


Sv: Brunflo cupen
Hejsan Bosse Bly! Detta är Sjöstedt o jag ska upp o se cupen i Brunflo! Ska även mönstra så jag åker upp imorrn men mönstringen är på Torsdag o ev. blir jag klar på torsdagkväll eller fredag o då är det så från torsdag till fredag o (kanske) även fredag till lördag behöver nånstans att sova! Vet Du nån som ska ligga kvar eller så på nån camping i sådana fall hade man ju kunnat delat på kostnaden för ett rum eller en stuga! Du kan ju om du läser detta ringa mej på min mobil: 070-2424586!!! Morsning korsning! TIK RULEZ!

Sv: Brunflo cupen
Octagon: Nej bara en original Volvo.
Medelhastghet på ca 164 km/h....

Sv: Brunflo cupen
TIKO: Kör du formel 1-bil??

Sv: Brunflo cupen
Sundsvall-Brunflo: 18,4 mil tar ca 1h & 7 min med bil.

Sv: Brunflo cupen
Sundsvall-Östersund är cirka 20 mil. Brunflo ligger väl nån mil utanför Östersund.

Sv: Brunflo cupen
Någon som vet hur långt det är till Brunflo från Timrå?

Brunflo cupen
Är det någon som ska till Brunflo på torsdag?
Jag funderar på att åka upp.Timrå-Luleå kl 20.00

6145 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer