Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Annars sög den här förlusten fetpung. Gånger två.
De verkar bli mer kreativa. Kanske något för våra forwards? "Förstalinan" får lixom en ny innebörd....
Olle: Ni har Modano. Det borgar för en låg nivå...
"nästan inga könsord alls". Måste erkänna att jag gillar den formuleringen. Den manar till eftertanke :-)
bra där blizzard. Nu sjönk du till vår nivå.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Timrå Icon:
Blir fjärde Maidenspelningen för min del i sommar. Metallica har jag sett 6 gånger så där börjar det att infinna sig en viss mättnadskänsla. :)
Thåström har jag bara sett en gång, på Gatufesten 2006 och då stod han mest och hängde på mickstativet. Han var definitivt inte på samma planet som oss andra.
Blizzard:
Jo så är det ju. Det mesta här i världen var bättre förr. Men det är bara att gilla läget. Och Maiden i dag är fortfarande bättre än all smörja som pumpas ut av musikindustin nu för tiden.
Har sett dem två gånger. Thåström också i och för sig.
Men Metallica sopar mattan med båda
Blizzard:
Förlåt, jag glömde att man som Timråit bara får lyssna på Thåström.
Du menar när vi totaldominerar i er zon typ 1-1,5 min och sätter ett direktskott. skitmål var ert 1-2.....isare.
Ambroo: det är väl inte brottsligt att räkna lite skott :-)
vi hade bud på 2-2 också innan kvitteringen kom. På ett av alla våra skott ;-)
för övrigt var ert 2-0 ett riktigt skitmål.
Redigerad kommentar
Det var ju inte på allvar det där, inte som din skotträkning.
Ambroo: Tja eftersom en av era fans gick in och lallade i vårt forum efter ni gjort 1-0, bra tajming där, så får ni väl tåla samma tillbaka.
Räkna riktiga målchanser du...det får ni inga poäng för dessvärre.
Sen får man väga in vad det är för en typ av förlust innan man kliver in i ett motståndarforum och går på. Du har en sällsynt taskig tajming.
superfalle: Jag tycker det är ok att retas och provocera lite lagom, det får man ta. Och räkna med rejält mothugg får den som provocerar också göra. Lite munhuggeri ger ju matchen en extra krydda för oss fans.
Låga personangrepp, tillmälen som horor etc kanske vi kan klara oss utan
Timrå Icon:
Fast de flesta i laget kan väl redan dra Kola(n)?