Den sjätte spelaren behövs i kväll
« Föregående · 795309 Till forumet
Sv: Den sjätte spelaren behövs i kväll
Lemmy:
Jag vill inte ställa mig nära knyllot...det luktar avfall där!
Jag vill inte ställa mig nära knyllot...det luktar avfall där!
Sv: Den sjätte spelaren behövs i kväll
73Sjöbba:
Skicka ett kuvert med frimärke och address så ska jag skicka en autograf till dig!
Skicka ett kuvert med frimärke och address så ska jag skicka en autograf till dig!
Sv: Den sjätte spelaren behövs i kväll
Vilka spelare skall vara med ikväll? Är johan Andersson tbx?
Kommer nyllet?
Kommer nyllet?
Sv: Den sjätte spelaren behövs i kväll
nixXz: Saxat från ST.nu:
"Läget i lagen
Timrå: Robert Carlsson (rygg), Mattias Wennerberg (lår), Peter Nylander (finger), Timo Pärssinen (ljumske), Magnus Nilsson (ljumske) och Kalle Koskinen (arm) saknas. Frågetecken för Johan Andersson som haft feber.
Skellefteå: Andreas Hadelöv (knä), Fredrik Lindgren (rygg), Fredrik Bergquist (arm/hand), Pontus Petterström (knä) och Fredrik Öberg (ljumskar) missar matchen. Libor Prochazka klev av mot HV 71, men kan förmodligen spela i dag. Målvakten Nicklas Dahlberg har kallats tillbaka från Sundsvall Hockey och junioren Markus Schlacher är med i truppen."
Alltså är det frågetecken för Johan Anderssons medverkan idag.
Sv: Den sjätte spelaren behövs i kväll
Dream Team: Jag läste i ST imorse att det tydligen inte är säkert att Johan Andersson kan spela. : (
« Föregående · 795309
Ståplats= klack.