The great one: Skönt att veta var man har dig! Du nappade direkt på det jag skrev igår. Nubben ska ju kolla in spelare i VM... och jag ska även kolla in Dimman Starostenko på TV ikväll. Det blir intressant.
Dmitri Starostenko #24
« Föregående · 274924 Till forumet
Sv: Dmitri Starostenko #24
The great one: Kan komplettera lite ang. "Dimman". Han åker aldrig in i egen zon. Endast då han måste va me på tekningar.
Sv: Dmitri Starostenko #24
The great one: Hur bra var denne levade legend egentligen?? Jag har lite svårt att minnas hur många poäng han samlade på sig under en säsong.
Dmitri Starostenko #24
Jag hoppas att "nubben" har ett vasst ess i rockärmen eftersom vi bara har 11 kontrakterade forwards, samtidigt som han säger att det är dags att ligga lågt på forwardsidan. Ska vi spela med tre kedjor hela säsongen? I dagsläget kan jag inte förstå varför Wallenberg och Eriksson inte fick nya kontrakt.
Men jag hoppas att "nubben" ska se Sverige - Vitryssland ikväll och att esset i rockärmen är Dmitri Starostenko.
Men jag hoppas att "nubben" ska se Sverige - Vitryssland ikväll och att esset i rockärmen är Dmitri Starostenko.
« Föregående · 274924