1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

En ny tävling


En ny tävling
För att fira att vi är i elitserieledning klurade jag till en liten tävling...igen;-)
här behövs skarpa hjärnor, en stor portion tålamod och allt annat som TIK:are har...;-)
kramisar

Sv: En ny tävling
Modesty Blaise:
Och....?

Sv: En ny tävling
nolle:kika in till min profil...;-)
kramisar

Sv: En ny tävling
Modesty Blaise: Ska man e-posta svaret till dig eller lägga ut det här i gästboken? Kanske andra vill testa. Dessutom kanske man slipper känna sig pinsam om man har fel ...

Sv: En ny tävling
är det hyfsat att ligga på plats 691 på dreamteam?

495 points, ENDAST TIMRÅ SPELARE.

tog in 600 placeringar igår...

Sv: En ny tävling
TITAN: jag ligger på 50:e med bara TIK spelare så forsätt kämpa på !!

Sv: En ny tävling
Tjosse: Jag ligger på plats 83419 med bara före detta Timrå spelare: Ahl-Bemström-Sjödin-Karjalainen-Pettersson-Fagemoney

Hade Gerhardsson istället för Pettersson förut eftersom han spelat hos oss senare men han är ingen bank sålänge han spelar i allsvenskan.

Sv: En ny tävling
Är det allas vår Johan J som regerar i Hockeysnacksligan? Mina exiles parkerar i botten som sagt.

Sv: En ny tävling
nolle: Tror knappast att "Och.... ?" är rätt svar. Nää.. rätt svar måste vara "Och..,.. #".

Sv: En ny tävling
RoW:Ursäkta att det dröjde med svaret,
ja...posta svaren till mig...så blir det inte pinsamt...och framförallt så får alla chansen;-)
slutdatum blir....7/1-03...
kramisar

« · 183328
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer