1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

En titt i backspegeln...


En titt i backspegeln...
Timrå har imponerat VÄLDIGT mycket på mig så här långt i serien. Dessa underbara hockeykrigare kommer inte att göra mig eller någon annan som håller på detta hockeylag besviken efter 50omg heller.
Om inte jag har helt fel så efter 30 omg 2001/2002 hade TIK 24p ihopspelat..... Det har vi redan nu efter 10 omg, någon som vågar sig på en gissning hur många poäng vi har denna säsong efter 30 omg.?

« · 138412
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.