Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
« Föregående · 2419161 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Sputnik: Två misstag i straffläggnngen. Dahlen bör inte lägga straffar och Hanzl borde lagt istället för Wedin som extraatraff
+ 8
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Olli Hahl: Grattis till en poäng. Ni är nu ett topplag. Till och med jag kan bli imponerad över hur ni spelar. Luktar guld!
+ 16
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
thorwald: Tacksam för 1 poäng, men på riktigt dåligt humör vart man ändå med straffvalen. FAN VA SLÖSERI på en fin comeback.
+ 5
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Synct: Poäng mot svenska mästarna de e jävligt bra vi ska va nöjda annars e vi gnetna!!!!!!!
+ 7
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Labban: Inte för att nån annan än Hanzl gjorde det bra på straffarna, men Dahlén är verkligen ingen straffskytt just nu.
Grymt starkt att hämta in en poäng och vara snubblande nära på två när spelet såg ut som det gjorde.
Näe, fan - det här tar vi med oss! Vi äter upp dom i slutspelet!
Grymt starkt att hämta in en poäng och vara snubblande nära på två när spelet såg ut som det gjorde.
Näe, fan - det här tar vi med oss! Vi äter upp dom i slutspelet!
+ 8
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
bar mofftak: FBK låter Ejdsell ta två för de vet han är skicklig på straffar. Vad gör Timrå? Rullar runt på alla iskalla straffskyttar.
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Söderöver: Ett fall framåt, men känslan är ändå att vi fortfarande är ett snäpp bakom de andra lagen i topp 4.
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Kerstin_k: Bra match av Timrå. Färjestad har tur vi kunde lika gärna vunnit
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Tyvärr så hinner man bli förbannad trots att man bärgar 1 poäng.
Hur kan vår tränare ha så EXTREMT dålig koll på vårt lag i straffläggning???? Skämskudde
Hur kan vår tränare ha så EXTREMT dålig koll på vårt lag i straffläggning???? Skämskudde
+ 3
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Labban: Precis Dahlen ska inte ta straffar, 1 poäng får vi vara nöjda med
+ 6
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Åter igen ger vi bort matchen genom att inte låta EP eller Hanzl ta 4:e straffen. Märkligt.
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Varför inte Hanzl igen..? Det är slöseri på potentiella poäng att inte låta han ta en extra straff.
+ 8
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Jag är jävligt nöjd med 1 poäng efter att ha sett matchen!
+ 9
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
SLUTA TVINGA JONIS LÄGGA STRAFFAR SOM ÄR HANS ENDA SVAGHET
+ 10
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Fantastiskt förlängningsspel!
Jävligt fint!!!!
Dom krigar dessa vit-röda hjältar!
Jävligt fint!!!!
Dom krigar dessa vit-röda hjältar!
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Dubbeld: Finns väl inget som är mer självklart än att Hanzl sätter den.
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
vonDöbeln: Ojoj vad deppig den lille Cmore kommentatorn kan vara när FBK blir snodd på sin trepoängare..
+ 9
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Synct: YES....
Hoppas dock inte Ante rycker målis mot FBK.... tror det är bättre sikta på straffar idag
Hoppas dock inte Ante rycker målis mot FBK.... tror det är bättre sikta på straffar idag
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Nu blir det tryck i zonen på färjestad, ante tar ut målvakten och Lander avgör
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Tårtan: Tycker Timrå gör det så jävla bra! Hoppas ni tar guldet! Det vore helt rättvist med tanke på hur ni kämpat genom åren. Ove kan vara snäll ibland...
+ 14
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Rallarn: Med tanke på att vi inte tog en enda poäng förra säsongen mot FBK så är det en vinst absolut. Ta 2an nu också!
+ 5
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Olli Hahl: fy faan vad starkt kvittera. 1 p mycket bra men nu går vi för 2
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
pingvin: Fy fan vad starkt att hämta in det här till lika. Jävligt imponerande.
+ 5
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
vonDöbeln: Nej för helvete heller ja e alltid Optimist!!!!!😇😇😇😇😇
+ 2
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
eliassjo : Med tanke på hur vi spelat den hära matchen så tar jag gärna minst 1 poäng över 0
+ 3
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Kerstin_k: oavsett utgången så är det här ett stort steg framåt. I början av säsongen blev vi ju utskåpade totalt och förra säsongen ska vi inte ens tala om. 1 pinne mot Färjestad är alltid godkänt tycker jag.
+ 3
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Jag är jävligt nöjd med 1poäng. Vi har inte varit med under hela matchen, soppatorsk? Fan vi har chans på 2p!
+ 5
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
eliassjo : Underbart! Nu har vi allt att vinna! Gå för 2p
+ 2
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
pingvin: POÄÄÄÄNG!!! det tackar man för nu är det bara bonus isf
+ 7
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Dubbeld: jag är sjukt nöjd med 1 poäng minst. Nu kör vi för 2!!
+ 9
« Föregående · 2419161 · Nästa »
Fast som nån sa... Efter att ha sett matchen så ska vi vara sjukt nöjda med 1 poäng..