Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
« Föregående · 2814755 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Olli Hahl:
Solklar femma.
Tydligt hopp och stigande arm.
Hade inte blivit ett dugg förvånad om det blir 2 eller 3 matchers avstängning för den.
Solklar femma.
Tydligt hopp och stigande arm.
Hade inte blivit ett dugg förvånad om det blir 2 eller 3 matchers avstängning för den.
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Huring : alla dar i veckan och är det inte matchstraff i regelboken?
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Synct: Tacklingen som Kapanen får säger en del om läget. Han droppar pucken och är helt oförberedd på en tackling. Hade han varit lite mer påslagen där så hade han bröstat upp sig och stått på benen men Timråspelarna åker runt på rosa moln.
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
{469}: vem fan skulle inte vara bekymrad om man träna timrå? Alla....
+ 2
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
{469}: Ser inget fel i den tacklingen som Kapanen fick.
Däremot ser jag mycket fel i Timrås spel just nu.
Däremot ser jag mycket fel i Timrås spel just nu.
+ 3
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Shoon: tur du tror på laget . Slutspel går dom till sen att dom är kass just nu är en annan femma .
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Pojkar mot män.
Vårt spel i egen zon?
Vårt anfallsspel?
Vårt närkampsspel?
Vi är riktigt, riktigt usla nu. Fruktansvärt att bevittna.
Vårt spel i egen zon?
Vårt anfallsspel?
Vårt närkampsspel?
Vi är riktigt, riktigt usla nu. Fruktansvärt att bevittna.
+ 5
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Vi har inte mycket flyt heller. Uppförsbacke. Men va fan, in me pucken!
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
RunarUp: Kapanen på bänken. Ser inte ut som att han är så påverkad av tacklingen i allafall!
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Vilken lysande insats! Vi har snart skrapat ihop 6 mål på 5 matcher. Tro fan man inte vinner några hockey matcher.
+ 3
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Int långt nu tä plats 8...
Elitserien sämst å lättast lag...
Vi väg för lätt...
Tyvärr komm rase nu...
Elitserien sämst å lättast lag...
Vi väg för lätt...
Tyvärr komm rase nu...
+ 2
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Eronen hade haft assist till 1-0(fumlade fast pucken 2 ggr i egen zon vid målet) och Koivisto var mindre lyckad vid 2-0.
Känns som Eronen/Koivisto har det tungt i afton... nåja det är väl ingen som ser bra ut just nu tyvärr.
Känns som Eronen/Koivisto har det tungt i afton... nåja det är väl ingen som ser bra ut just nu tyvärr.
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
roger_sundsvall: ja exakt. Jag slår på antikrundan. Mer givande...jävla säckgäng
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Shoon: Fritt fall 6 raka förluster blir det. Vi missar topp 6 och slutspel. Vi hade världens chans i år den största någonsin men sumpar det.
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Zäta75: Kan ju ha med Kapanen att göra med, om han är skadad. Angående Jokinens bekymrade uttryck.
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
vi är chanslösa i kväll..trodde att vi på nått sätt kunde utnyttja att färjestad har en rätt svajig målvakt ..men nej .. han testas ju knappt..
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Söderöver: Ska tyvärr mycket till nu för att vända detta! Ser allt annat än bra ut...😈
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Vi ska vara glad om vi går till slutspel...fyfan va usla vi är nu....vad fan händer ... visa känslor shunos
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Ridå!
Vinner man allt på isen förtjänar man dom där målen!
Vinner man allt på isen förtjänar man dom där målen!
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Villervalla: Mhmm. Men väldigt mycket flyt för FBK. Det grinar verkligen emot just nu.
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
sargad: 2-0 :(
Jokinen ser bekymrad ut med rätta
Längesen vi gjorde mål nu. PP var nära nån gång men pucken vill inte in
6 raka förluster är nära nu
Jokinen ser bekymrad ut med rätta
Längesen vi gjorde mål nu. PP var nära nån gång men pucken vill inte in
6 raka förluster är nära nu
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Grattis Juel...
Vilken hjärndöd jävla passning.
Varför är det alltid BARA våra målvakter som gör mer ont än gott med sin klubba?
Vilken hjärndöd jävla passning.
Varför är det alltid BARA våra målvakter som gör mer ont än gott med sin klubba?
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
The great one: Nu är det väl inte säkert han sticker heller. Då det inte finns några uppgifter på något sådant. Mitt tidigare inlägg var inte menat som nån sågning heller.
Men jag står fast vid att han inte kommer bli nån NHL spelare.
Men jag står fast vid att han inte kommer bli nån NHL spelare.
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
DEN STUDSAR PÅ ERONEN, HUR JÄVLA OFLAX KAN VI HA!?!?!?!?!?!?!? ger upp
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
vonDöbeln: Är inte det där som Steen gör en solklar slewfot?
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
JonteD: det är källorna man ska vara tyst om. Inte själva ryktet. Har du hört något så säg B när du kastar dig
Med A.
Med A.
+ 2
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Ändå ett smart försök av Steen.
Kommer han undan med den där så är det ju ett jättebra sätt att skapa utrymme i PP.
Nu när de såg den ser han bara ut som ett fån.
Kommer han undan med den där så är det ju ett jättebra sätt att skapa utrymme i PP.
Nu när de såg den ser han bara ut som ett fån.
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
vonDöbeln: Som vanligt mot FBK. Aldrig att domarn blåser när FBK tolkar med en Timråspelare med klubban runt midjan MEN jävlar om någon petar på deras skosnören... då dryper dom i backen.
Hade glömt hur jävligt det är att möta FBK :-(
Hade glömt hur jävligt det är att möta FBK :-(
+ 3
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Steen har ingen snopp.
Han är en…
Hämd på Lander när man har PP…
Rutinerat…
Han är en…
Hämd på Lander när man har PP…
Rutinerat…
+ 2
« Föregående · 2814755 · Nästa »
