Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
« Föregående · 2191167 · Nästa » Till forumet
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
JoseGonzales: Vi visste redan om detta. Ni är inte bättre, Björklöven är ett gäng tattare som tar chansen när matchen är över.
+ 1
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Per HApps: oväntat. Är bara löven som kan vara så jävla ovärdiga i detta läge
+ 6
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Nu får vi hoppas att terroristen blir avstängd också. Jävla pack!
+ 4
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Det var en bra sheriff det där!
Harald är en stor jävla sopa och Rahimi är hans älskarinna!
Harald är en stor jävla sopa och Rahimi är hans älskarinna!
+ 3
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
{8281}: Vågat att lira Dahlen nu, kommer komma minst 1 till såndär.
+ 2
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Vi satt och pratade om detta i pausen. Nu går lövenäcklen in för att skada. Tog inte många sekunder.
JÄVLA AS!!!
JÄVLA AS!!!
+ 3
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Zäta75: är inte Rahimi borta för resten va slutspelet också så.lögger jag ner detta
+ 2
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
TIK1928: Ber om ursäkt för den där korkade jävla tacklingen. Riktigt ful.
+ 6
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
roger_sundsvall: Matchstraff och avstängning många matcher.
+ 1
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
TimraStockholm: Vilket svin! Herregud Rahimi skall inte spela mer detta slutspel.
+ 2
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Tamejfan om den jävla horan inte sitter i båset och småler också!
+ 1
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Kulltorp: hur många anmälningar behövs för en längre avstängning?
+ 2
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Fyyyyfan vad vidrigt han kan avsluta Hartmanns karriär för fan, satan vad lack jag blir!!!
+ 3
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
roger_sundsvall: Matchstraff!
Hartmann kan vara borta om vi har otur resten av serien :( Bärs ut på bår
Hartmann kan vara borta om vi har otur resten av serien :( Bärs ut på bår
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Labban: Ett skämt till hockeyspelare. Varför får han spela professionell hockey?
+ 2
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Labban: Jag köper 20 matchbiljetter kom någon hoppar in en tackling i skallen på honom
+ 3
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
roger_sundsvall: syndes på Hartmann att han vet att det är över.
+ 2
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
roger_sundsvall: är inte det där matchstraff och avstängning ger jag upp hoppet.
+ 7
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Andersson: det tog 12 sekunder. Vilka jävla as. Vilken jävla skam den där klubben är.
+ 3
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Andersson: legenden säger att Wallsson låste in sig på damtoan o störtböla i fosterställning.
+ 2
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
TIK1928: Ja trevligare än inne på deras eget forum, där ropar man efter Hellström ska avsluta Dahlens slutspel
+ 1
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Harald, kolla intervjun med Pontus Andreasson nyss, där har du ett praktexempel på en hängskalle.
+ 1
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
The great one: De måate få fortsätta även nästa match! Ändra inte ett vinnande lag.
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Bra Hugo och Lindholm fått komma in idag och köra. Bidrar med mer tyngd och avlastning för laget.
+ 3
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
roger_sundsvall: Lät i studion som att de var första gången nån åkte ur högsta serien
+ 4
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
5-0 till löven
harald snackat om Rahimi i evighet
Partisk som vanligt..stolpskott💩
harald snackat om Rahimi i evighet
Partisk som vanligt..stolpskott💩
+ 1
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Nu går vi för trean medan Harald har punktering i sin lilla Modo hjärna...
Jadå! Lööke från Dahlén med lite kärlek framför mål!
Och Pär med! Pullan är ingen vägg ikväll när man anfaller som enheter!
Jaja jag måste mata på med lite Haralds expertis:
Kämpa löven! Nu är det tufft!
Återigen..
Rahimi hamnar tjockt efter och madsen sätter ett noll i första.
Harald märker det och kommenterar just det.
Vidare har Timrå under en sekvens tre vassa avslut men när man blockerar och byter folk så väljer Harald att prata om Rahimi som en sheriff!
Eeeeh det har precis svärmat runt Rahimi men han är sheriff!?
Hur fan kommer man fram till det?
Mer akterseglad expert får man fan leta efter!
Snälla byt ut honom!
Jag tänker att en linjedomare från Malmötrakten som dömer div 3 skulle kunna dra mer relevanta slutsatser...
Olle Lisa hade otur när han bjuder motståndaren på en hög klubba...
Nu ändrar han sig iofs efter 2 repriser och tycker att det är ovårdat av Olle...
Men ändå!
Vilken fin match man gör nu Timrå!
Vinner det mesta på isen!
Det kommer sekvenser där man blir lixom för inaktiv i spelet i egen zon. Just sekvenser där Timrås backar vinner puck men ingen frw gör sig spelbar.
Utöver det är det riktigt riktigt gediget och bra på alla sätt och vis!
Alla kör!
Lindholm och Reinhard ska ha extra kred! Att få spela så lite som dom fått på slutet men ända vara så pass på och ödmjuka inför sina uppdrag är härligt att se! Dom sprider god och pigg energi till sina medspelare ikväll alltså!
Nu tar det här i hamn och sedan taggar man om inför nästa match!
Kööööötta Timrå!!!!!
Jadå! Lööke från Dahlén med lite kärlek framför mål!
Och Pär med! Pullan är ingen vägg ikväll när man anfaller som enheter!
Jaja jag måste mata på med lite Haralds expertis:
Kämpa löven! Nu är det tufft!
Återigen..
Rahimi hamnar tjockt efter och madsen sätter ett noll i första.
Harald märker det och kommenterar just det.
Vidare har Timrå under en sekvens tre vassa avslut men när man blockerar och byter folk så väljer Harald att prata om Rahimi som en sheriff!
Eeeeh det har precis svärmat runt Rahimi men han är sheriff!?
Hur fan kommer man fram till det?
Mer akterseglad expert får man fan leta efter!
Snälla byt ut honom!
Jag tänker att en linjedomare från Malmötrakten som dömer div 3 skulle kunna dra mer relevanta slutsatser...
Olle Lisa hade otur när han bjuder motståndaren på en hög klubba...
Nu ändrar han sig iofs efter 2 repriser och tycker att det är ovårdat av Olle...
Men ändå!
Vilken fin match man gör nu Timrå!
Vinner det mesta på isen!
Det kommer sekvenser där man blir lixom för inaktiv i spelet i egen zon. Just sekvenser där Timrås backar vinner puck men ingen frw gör sig spelbar.
Utöver det är det riktigt riktigt gediget och bra på alla sätt och vis!
Alla kör!
Lindholm och Reinhard ska ha extra kred! Att få spela så lite som dom fått på slutet men ända vara så pass på och ödmjuka inför sina uppdrag är härligt att se! Dom sprider god och pigg energi till sina medspelare ikväll alltså!
Nu tar det här i hamn och sedan taggar man om inför nästa match!
Kööööötta Timrå!!!!!
+ 4
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
HV71..snack ...så ere
dom vill väl ha stängd liga..GLÖM DE
dom vill väl ha stängd liga..GLÖM DE
+ 1
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
JoseGonzales: Fan jag måste bara säga att av en jävla hög Lövenfans som tyvärr bara kommer in hit för att vara dryg emellanåt är du en jävligt trevlig filur. Jag har ingenting emot att folk från andra klubbar är här inne och snackar hockey, kan rent av vara riktigt trevligt, och jag tycker du är den trevligaste av ”din sort”!
+ 20
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
erathoo: Hallin och Zäta borde sitta på läktaren varje match då vinner vi. Killarna vill inte göra de besvikna.
+ 3
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
lincoln: Timrå spelar offensiv totalhockey men man tror man sitter och och lyssnar på en gravsättning..
+ 3
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
danne80: en grej jag inte fattar med Rahimi är ju att han kan vara en bra defensiv pjäs men VARFÖR måste han spela så jävla fult? Isens största spelare som alltid ska skydda sig med klubban, helt obegripligt.
+ 7
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Degenerate: Är det bara jag, eller är det begravningsstämning bland kommentatorer och istudion????
+ 8
Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Sputnik: ha ha, ja det är Harald Lückner i ett nötskal alltför ofta...
« Föregående · 2191167 · Nästa »