En stilla undran (ursäkta om den redan avhandlats i gästboken under gårdags-kvällen): När Krister Jonasson gick igenom resultaten i de övriga matcherna i går och meddelade att Foppa hjälpts av från isen med en ny skada så klappade delar av publiken händerna.
Någon som var där som hakade på i applåderna som kan förklara hur man tänker då? Jag må vara hjärndöd men jag tyckte det såg mycket illa ut.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
En stilla undran (ursäkta om den redan avhandlats i gästboken under gårdags-kvällen): När Krister Jonasson gick igenom resultaten i de övriga matcherna i går och meddelade att Foppa hjälpts av från isen med en ny skada så klappade delar av publiken händerna.
Någon som var där som hakade på i applåderna som kan förklara hur man tänker då? Jag må vara hjärndöd men jag tyckte det såg mycket illa ut.