Älska Timrå alltid alltid
« Föregående · 795450 · Nästa » Till forumet
Sv: Älska Timrå alltid alltid
Senaste månaden har fan varit under all jävla kritik, av spelare, ledare, sportchef m fl.
3-3.
3-3.
uhahl:
Haha..Du o Roffe kan inget om hockey..Gå nu ut och lek i sandlådan i stället..
RocknRolf2: Som sagt, lata divor som inte orkar någonting. Hoppsan, Warg! Bäst för dom det.
Bragd-Birger: buas det inte nu då vet inte jag,dåär det fel på publiken
men helvete... helvete! Timrå verkar ha missat många chanser innan. Ja, som sagt, vinn eller skäm ut er !
uhahl: Mmm. Känns som att dom blivit lite slöa och bekväma på sistone. Lite hårdträning för Hedström, Strålman, Lotvonen m fl gör nog susen.
RocknRolf2: lär ju inte behöva värva för att få till pp utan spelarna får skärpa till sig och träna lite extra i jul uppehållet
Rönmark verkar ha bestämt sig för en "kvittningsafton", missat flera klara utvisningar enligt rapport
1-1, bra! kom igen nu, det här är som Malmömatchen, vi SKA bara vinna, no matter what!
uhahl: tja... långt kvar. men om nån junis i saik avgör ikväll så borde väl det vara en tankeställare om nåt för vissa.
uhahl: ja idag kan vi kräva poäng med tanke på senast. Dags att man visar nånting nu igen.
Strålman i ribban. Suck
Strålman i ribban. Suck
juniorskott =0-1 vad är det som pågår trots alla våra skador skall vi bara vinna denna match,hoppas på en repris av malmömatchen
Mappe: ingen aning. Borde ha stått mot Modo också. trötta huven överallt tydligen.
Lacka_64: Ja. Hoppas på en väl genomförd match. Inget jävla lall i egen zon i dag. Hårt och bestämt! Pang på bara.
Kämpa Timrå!
Kämpa Timrå!
Lemmy:
Har börjat att sjunga upp på jobbet. Tröjan åker strax på. Fan vad jag längtar. Risk för fortkörningsböter på väg till arenan. Krossa Skellefteå.
Har börjat att sjunga upp på jobbet. Tröjan åker strax på. Fan vad jag längtar. Risk för fortkörningsböter på väg till arenan. Krossa Skellefteå.
Vero: Jag kommer att skrika här nere ifrån, med tröja på. Heja heja heja Timrå!!!
Vero: Jajjemän idag ger vi 110% från nersläpp till slutsignalen!
Warg, Laine, Moe och Sundh målskyttar idag! =)
Warg, Laine, Moe och Sundh målskyttar idag! =)
« Föregående · 795450 · Nästa »