1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590209 inlägg · 6217 ämnen

...And Justice for All

« · 196036 · » Till forumet

Sv: ...And Justice for All
Kanske som i Övik när jag var där 99 femte avgörande och då hade dom gjort en stor pub av B-hallen och som hade storbilds tv så dom som inte hade biljett kunde se.
Nu spelas ju kvarten bäst av 7 så trycket kanske inte är så stort men skulle de TIK gå vidare så kommer trycket att bli hårt, dock är ju Caanl + med och sänder.
Kommentera

Jimmy: Nej man har nog tagit in lite extra men vad jag menar är att detta är en exceptionell händelse som äger rum i mars-april (SM-slutspel) att jag undrar om det är så att möjligheten finns att se TIMRÅ IK på någon storbildsduk som ett alternativ till att se det "live" istället för att tvingas lyssna på en knastrig och brusande radioapparat. Det vore ett hån mot urtimråiten som varit och sett dom flesta matcherna sen lång tid tillbaka och helt plötsligt tvingas att avstå en "godbit" eller en "karamell" om du så vill när laget kom upp sig och äntligen är på den övre halvan i tabellen i landets högsta serie. Det var inte igår precis. Det var det jag ifrågasatte. Det är väl en sak om det är slutsålt i grundserien men ett SM-slutspel vill då rakt av ingen missa.

ALLTID RÖTT, ALLTID ;)
Kommentera

näslund: Du får förstå, han vart desperat eftersom han tror han inte skall få någon biljett i slutspelet.
Kan bara skyllas på ungdomligt oförstån och frustration.
Utan er sponsorer skulle det inte bli klirr i kassan.
Tyvärr inser endel inte det utan tror att det är Inträdes avgiften som bekostar allt. Den torde vara den minsta biten i det ekonomiska i föreningen ?
Kommentera

Att skaffa en alternativ lokal för visning av matcherna är säkert redan lyft som fråga i styrelsen. När det gäller möjlighet att visa p.g.a. TV-rättigheter så har jag ingen aning om hur det fungerar, men detta problem är ju inte nytt. Slutspel har ju pågått många år och det måste finnas ett antal andra föreningar att konsultera som haft samma behov. Jag vet att Modo hade visningar i samband med Globenmatcherna och då var det väl TV4 som hade rättigheterna ?
Att inte föreningen skulle orka med att prioritera detta vägrar jag att tro på. Det finns en hel del pengar att tjäna. Bara en idiot skulle inte prioritera en dylik fråga.
När det gäller uterink : Förvisso är jag nostalgisk, men uterinksförslaget tar jag inte på allvar. Det finns gränser även för mig när det gäller att ta fram nostalgiattribut....
Kommentera

RoW: klart att men skulle stå ut med ett sidbyte i tredje, drömde om att vi spelade en final på uterink inatt...
Kommentera

willysson: Med uterink får man ju dessutom vara med om sidbyte efter 10 minuter i tredje perioden. En perfekt korvpaus (om man är snabb)!

De flesta som röstat på Timrås webbplats var dock kritiska till att byta sida i mitten av tredje perioden, men blir det lir på uterink tror jag man står ut med det också.
Kommentera

Uterink vore så j-la kul, Tänk vilka tifon an skulle kunna ha, hur mycket folk och vilken fest. Man skulle ha konstfruset och det finns det på gärde, vore inte omöjligt, men jag tror att hockeyligan är lite för pryd för ide´n....
Kommentera

Dream Team: Ja här har vi också en detalj som borde uppmärksammas vid en ombyggnad. Kan man inte göra en dynamisk bortaklacks läktare. Ett exempel på detta är att det skulle vara möjligt att flytta på de här stålrören som markerar utrymmet. På så sätt kan man kanske stänga in dem på ett par kvadratmeter om de bara är 10 eller utöka till halva läktaren om de är flera hundra. Jag tror nämligen att det är en barriär här, ingen i hemmapubliken går innanför stålrören på bortastå oavsett hur fullt det är utanför och hur glest det är där inne. Å andra sidan vet jag inte hur viktig fråga det här är egentligen .. I Linköping har jag för mig att de brukar ha ett rep som de spänner ut medans man i Leksand och MoDo delar plats sida vid sida med hemmapubliken. Även om det då i MoDo inte gärna står så många hemmabesökare på de absolut sämsra platserna i hallen..
Kommentera

Marcus: Att bortastå är halvtom, fast hallen officiellt är utsåld har ju hänt vid fler tillfällen...
Kommentera

Jag har följt Timrå IK sedan elitserien 1981/82 och degraderingen från densamma, i dryga 20 år. Det har gått många år då inte ens hoppet fanns att åter få se laget spela i elitserien (ett låångt 80-tal...). Trots detta, går matcherna jag missat de senaste 10 åren nog att räkna på en hand som mest!

Nu i början på mars kommer en till dröm att gå i uppfyllelse. Man kommer att få uppleva ett SM-slutspel, då SKA man bara vara på plats! För mig, som älskar hockey och förhoppningsvis får chans att se Timrå IK spela live, kan jag stå packad i en sillburk och titta, det kvittar liksom, bara man får va där...

Timrå IK - I med- och motgång - ALLTID!!
Kommentera

Att spela fotboll på grusplaner eller plastgräsmattor och med ilröda fotbollar i snöoväder går dock för sig för förbunden. Ibland kan det vara värt att hitta tillbaka till sportens kärna och ideal, att ta en tur utanför de 25 gradiga vardagsrummen med plats för 10000 åskådare som smaskar popkorn som på den värsta biografsalong. Av med slipsarna och på med skoteroverallen och mössa ! Det finns en anledning till att TIK mössor var tjockare förr.
Kommentera

Dream Team: Förbundet skulle bli säkert överlyckligt. Snacka om PR för sporten. Att gå tillbaka till uterink kan dock enbart vara ett undantagsfall, jag tror inte att det skulle hålla i serielunken av lätt förstådda skäl.
Kommentera

Dream Team: Så du menar att Timrå inte fyller upp bortastå om ingen av dessa kommer dit? Det gör mig lite förvånad. Timrå är väl inte de som brukar mota folk i dörren precis.

oraklet: Om vi ska vara realistiska så kommer inget av våra förslag att vara genomförbara. Jag tror knappast att Hockeyligan godkänner detta eller andra snabbfixar. Timrå spelar ju tom. på dispans i nuvarande arena. Jag glider nog över på Earnie Eagles linje om att sätta upp skärmar runtom i distriktet.
Kommentera

Dream Team: Jag åkte dit utan biljett och kom in, gjorde lumpen så jag hade inte haft möjlighet att köpa någon. Stod i lång kö minns jag.

Men visst avskräcktes många. Tror nog några fler än 5500 kommer att släppas in i slutspelet också, är man bara i tid så är det nog ingen fara.
Kommentera

Marcus: Jag släpper inte så lätt på min käpphäst. Uterinken. Det behöver inte vara ett LasVegas arrangemang. Det finns monterbara utomhusläktare, sådana som användes bland annat på IP tidigare vid något tillfälle och som används vid kurvorna på Solvallas Elitlopp varje år. De borde inte vara så himla dyra och kanske skulle man kunna göra något tillsammans med det här Sundsvallsföretaget ?
www.sitset.com/main.html
www.laktarproffs.se/laktare/ ( sundsvallsföretag )
www.laktare.com/
www.sitdown.se/laktare.htm

Din idé med att "ta bort" sittplatserna är helt okej för mig som är lång. Problemet är dock kanske större för de som är kort och som skall stå på samma nivå som två eller tre andra personer.. för så breda är väl sittplatsläktarna..
Kommentera

Marcus: 318 personer, samtliga Djurgårdare, dök aldrig upp till den matchen. Alla biljetter var sålda på förhand, men dom förblev oanvända. Med vetskap om att det VAR utsålt, åkte nog inga upp och provade att komma in heller...
Kommentera

oraklet: Vad tror du förbundet tycker om den idén, när våran hall är utdömd som den ser ut nu, pga belysning, siktförhållanden för publiken samt mediautrymmen. Dom blir nog inte helsålda på scenariot med uterink igen, skulle jag tro.

Fast för en hockeyälskande supporter skulle det vara en happening och vilken grej för att värna om hockeykulturen...
Kommentera

oraklet: Arenans begränsningar vet det de flesta om. När vi spelade första matchen i Elitserien på 18 år så var det en bra bit ifrån fullsatt. Den allmänna meningen var att det skulle vara omöjligt att få en biljett. Många avskräcks av att tvingas stå packade som sillar på ståplats. Ibland är det en nästan klaustrofobisk upplevelse.
Kommentera

Jimmy: Du menar en sk. "lapp på luckan" Då supportrar fått vända hem? Misstänker att Nyköpingsmatchen ligger högt upp på den listan. En match jag VET var utsåld och då dom släppte in upp mot 7 000, var mot Rögle BK i playoff 1996. Då hade man inte byggt till lika mycket sittplatser som nu, men publiktaket låg ändå vid 5 500, så marginalen var en aning större än idag... Då stängde man dörarna strax före kl. sju...
Kommentera

oraklet: Mycket bra ide med att ha en gigantisk utomhusarena. Timrå skulle isåfall göra en klassikernas klassiker. Men nu befinner vi oss i Timrå och inte Las Vegas. Så jag tror inte att TIK skulle mäkta med ett sådant arrangemang för närvarande.

Annars har jag ett annat alternativ. I slutspelet så tar Timrå bort alla sittplatser och har ståplats över hela arenan. Det enda som behöver göras är att ändra bokningssystemet och att inte dela ut sittunderlagen =). Med brandkårens godkännande så skulle vi kunna ta in en 9-10000. TIK kan ta samma pris för dessa ståplatser som för nuvarande sitt. Vips så skulle det rulla in en himla massa pengar och dessutom skulle publiktrycket vara överväldigande. Men visst, häng mig inte, det här förslaget kommer inte att hända heller. Men man kan ju bolla ideer med er andra.

I den nya arenan så hoppas jag att det blir borttagbara sittplatser. Det har man på tyska fotbollsarenor. När lagen spelar Europaspel så måste stolarna fram enligt regementet. Men när lagen spelar inhemsk fotboll så tar de bort stolarna och använder ytorna som ståplats.
Kommentera

Jimmy: Många åker kanske inte ens dit eftersom de redan vet att de inte kommer att komma in. Jag tycker att man borde göra en opinionsundersökning kring intresset att komma och se matchen om den gick på en uterink ! Man kanske skulle kunna ta till rejält med läktare så att det inte blir så trångt och kanske man skulle kunna få in MoDo's mediakub i sammahanget också. Exempelvis skulle man kunna hissa upp den i en lyftkran ovanför arenan. ( Jag vet att jag har tokiga idéer..)
Kommentera

ernie eagle och Dream Team: Jag har en fråga. När hände det senast att personer lämnades ute från hallen av den anledningen för att det varit fullt hus?
Kommentera

ernie eagle: Jag förstår ditt resonemang till fullo. Men jag skulle ändå bli (lyckligt) förvånad om klubben fixar ett alternativ för dom som inte får plats.
Kommentera

Dream Team: Det har jag förstått länge att det kommer att vara utsålt Anders. Men vad jag efterlyser är att föreningen borde kunna fixa något alternativ till alla svältfödda supportrar som tack för det enorma stöd dom fått på läktar´n. Inte bara i Timrå utan över hela landet. Borde inte Timrå kunna göra det tro. I sådana fall tycker jag det är dålig stil och om det ligger till på det viset så har jag bara en liten hälsning till Timrå IK - storhetsvansinne!

Jag anser inte att man ska "misshandla" supportrarna och totalt köra över dessa bara för att man kommit upp sig lite grand. Glöm inte vilka som helt eller delvis betalar spelarnas löner m.m. - just det supportrarna.

GLÖM INTE BORT vilka som tagit er dit där ni är idag - just det supportrarna.

GLÖM INTE BORT vilka som köper mest souvernirer och stödjer klubben - just det supportrarna.

Inte är det då "slipsnissarna". Okej företagen sponsrar men inte är dom enskilda individerna i kostym som bidrar.

Nej jag blir ruskigt besviken (även om inte detta rör mig personligen) om inte Timrå IK tar sitt ansvar i denna fråga.

Godnatt!

ALLTID RÖTT, ALLTID ;)
Kommentera

Klubben får för 17 ta en ansvar gentemot sin publik !! Det går inte att säga att det är slutsålt, det håller inte. Vi vet redan nu att det kommer att bli slutsålt och då är skandal om man inte ser om sitt eget hus i tid. det här ju en chans till att förstärka ekonomin. Det är liksom som att tacka nej till pengar att inte göra något !!. Vidare skulle det också vara en tragedi för alla som har följt detta lag i åratal och som plötsligt inte längre kommer in när lönen för mödan äntligen är här.
Kommentera

ernie eagle: Här kommer ytterligare ett alternativ. Någon åker upp och "hämtar hem" alternativ lånar mediakuben uppe i Nolaskog. Mediakuben placeras sedan på en lämplig näraliggande inomhusarena. Till denna arena bjuder man in alla spelare som någonsin spelat i TIK's A-lag, givetsvis skall de gå gratis. Innan matchen blir det middag medans intervjuer inför match spelas upp på mediakuben. Sedan visas matchen givetvis live på mediakuben under matchens gång. Eilert Pilarm uppträder i paus.
Dagen efter att matchen har spelats kan man sedan se matchen i repris på mediakuben samtidigt som intervjuer ( bandade efter match ) med TIK spelarna och kanske någon motståndare spelas upp. Kanske kunde man också bjuda in någon som berättar om taktiska drag och som kommenterar varför det gick som det gick etc etc .. På sätt skulle man kunna fylla arenan två gånger och vi alla skulle få chansen att suga på den söta eller sura men ändock så goda karamellen flera gånger om.
Kommentera

ernie eagle: Välkommen till verkligheten min gode Magnus. Jag ville bara meddela att Timrå ishall kommer att vara utsåld hela slutspelet! Lyckliga dom som får tag i biljetter...
Räkna inte med att klubben grejar nåt alternativ, dom har säkert fullt upp med arrangemang runt slutspelet och är nog redan överlyckliga av att hallen GARANTERAT är utsåld. Dom stackare som inte kommer in är det nog faktiskt just bara synd om...

Frågan är väl vilket sätt som kan vara det bästa att 2säkra" en biljett på - köa vid Timståhls, telefon till ATG/Ticnet, internet till detsamma. Intressant om någon rutinerad, helst MED slutspelsskägg, kan ge tips på vad som kan passa bäst...
Kommentera

dr Dängroth: I Leksand är hockey kultur. I Skellefteå är hockey kultur. I Gävle är hockey kultur. I Örnsköldsvik är hockey kultur. I Karlstad är hockey kultur och i Timrå är hockey KULTUR!!! Då är det baske mig också föreningens skyldighet att se till att så många som möjligt blir finkulturella. HOCKEY är heligt. I vartfall i denna kommun och säkerligen på många fler orter och platser i landet. Därför anser jag att det är en viktig fråga att driva. Vad kommer att erbjudas dom stackare som inte har biljett och inte kommer in. Finns det några alternativ? Ja här inne i GB:n haglar förslagen. Frågan är hur ledningen resonerar kring saken? Finns det en möjlighet till sidoinkomst för TIK så tycker jag man skall ta den. Hellre det än att pengarna tar vägen någonstans ner i STORA svarta hål såsom någon nämnde tidigare hos dom oseriösa "börshajarna". Det MÅSTE ju finnas en plan för hur man ska kunna gå vidare med detta. Jag hoppas verkligen INTE "Bulla" och c/o står och sover och inser detta "problem" för sent. För det återstår bara lite drygt 1½ månad av grundserien och fram tills dess vill jag se att åtgärder vidtagits. För egen del så är det inga problem. Jag tänker bara ett steg längre på alla andra som kanske inte får ta del av dessa "godbitar" och det vore naturligtvis oerhört tråkigt. Man kan ju "bara" försöka låtsas känna efter själv att "stängas" ute från årets happening i Timrå Isstadion. Det vore ju katastrofalt att missa ett slutspel för första gången på 28år.

Att tvingas bita sig på naglarna och genomlida dom dramatiska ögonblicken framför en brusande radioapparat och tvingas lyssna på "tuggandet" från L-G Jansson, Lasse Granqvist, Christer Jonasson, K-Å Tjernström m fl är ju helt otänkbart. Radiosporten i all ära men när ortens stolthet "lirar" om guldmedaljer då vill man vara på plats i händelsernas centrum.

ALLTID RÖTT ;) ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Det skulle sannerligen vara en riktig riktig kultgrej att spela utomhus inför gigantiska publiksiffror. Faktum är att man skulle kunna ordna en riktig folkfest. Hockeyförbundets regler talar bara om isyta, isens färg och sarghöjd. Man kanske utsätter sig för risker gällande väder och så kanske, men man skan slå många flugor i en smäll här. 1. Man kan släppa in alla som vill gå på matcherna och man kan anordna en folkfest utav sällan skådat slag. 2. Det blir ett större publiktryck och svårare för bortalaget. 3. Klubben tjänar mer pengar om fler åskådare kan komma in. 4. En nostalgisk dröm som kanske aldrig annars skulle uppfyllas, den uppfylls i Timrå. 5. Man kan påbörja ombyggnationen av Isstadion tidigare än planerat. 6. Uppmärksamheten i media borde bli total. 7. Det är en tokig idé.
Nackdelar är förstås att det kan bli regnoväder, hagel, snöstorm etc vilket kanske skulle kunna försätta arrangemanget i fiasko. Vidare kan det kanske också missgynna TIK eftersom det kanske blir mer slumpmässig ishockey på en uterink samtidigt som hemmamatcherna skall vara till vår fördel.
Kommentera

dr Dängroth: Vad inom rimlighetens gränser skulle man inte göra för att få en biljett??
Kommentera

ernie eagle: Är det ett problem? Vem driver frågan? Vid närmare eftertanke är det ett sjysst tips. Till berörd på TIK.
Man ska komma ihåg att det var i Timrå folket sprängde grindar för att få se hockey... Suget efter slutspelsbiljetter blir enormt. Se upp för svartabörshajar. Har de inte synts hittills så dyker de upp då.
Hoppas man sätter ett tak för hur många biljetter som man får köpa så att de inte kursas för dyra penningar som inte går till TIK.
När jag tänker mer på det så kanske det blir folk som köar över natten efter biljetter...

Sedan blir det intressant att se alla barn och föräldrar som i en ev. final bara går förbi som om inget hade hänt..
Kommentera

ernie eagle: Är det ett problem? Vem driver frågan? Vid närmare eftertanke är det ett sjysst tips. Till berörd på TIK.
Man ska komma ihåg att det var i Timrå folket sprängde grindar för att få se hockey... Suget efter slutspelsbiljetter blir enormt. Se upp för svarta börshajar. Har de inte synts hittills så dyker de upp då.
Hoppas man sätter ett tak för hur många biljetter som man får köpa så att de inte kursas för dyra penningar som inte går till TIK.
När jag tänker mer på det så kanske det blir folk som köar över natten efter biljetter...

Sedan blir det intressant att se alla barn och föräldrar som i en ev. final bara går förbi som om inget hade hänt..
Kommentera

ernie eagle: Fan om Canal+ sänder, då förlorar vi ju som vanligt...
Kommentera

wesse: Visst ungdomshockey är viktigt. Och jag har tänkt på saken. Anledningen till jag föreslog "Lill-Strimmahallen" var därför att det kanske skulle vara tekniskt möjligt att internt dra kablar från A-hallen för att sända matchen om nu inget annat produktionsbolag sänder. Och om t ex TV4 sänder eller Canal+ så skulle det antagligen kosta skjortan att betala dom pengar för tillstånd att få låna deras utrustning för att "spänna" upp prylarna. Det var därför jag tog upp "Lill-Strimmahallen" eftersom det är närbeläget. Och dessutom är ju den hallen ganska stor utan is och det skulle säkert rymmas upp emot 3.000 därinne vilket ju vore jättebra. Men det finns kanske andra lösningar på "problemet" - vad vet jag?

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Tycker att ide´n om uterink är stenkul, men det finns väl vissa krav kan jag tänka mig.
Kolla i USA där man ville slå världsrekordet i antal åskådare på en hockeymatch, där byggde man upp läktare på en uterink, det var en collagematch med, och varje år är de kring 100000 pers på läktarna.. lite mer okomplicerat där...Tycker även att tifo är skitkul, men det är än så länge ganska nytt och därför inte så omtyckt av många, men kan man göra snygga tifon så kommer det också att ändras, kanske en dag att det är lika accepterat som att kopa korv i pausen...
Kommentera

wesse: Visst, det är kanske drastiskt att ta bort isen för detta. tennishallen och sprothallen kan man förmodligen glömma då dessa arenor är alldeles för små. Återstår gör Tv tittande i gärdehof eller är det kanske gärdehov.. eller att man helt enkelt förlägger TIKs hemmamatcher till grytan där man dagen till ära sätter upp en uterink och läktare för 25000 personer.
Kommentera

ernie eagle: Om jag säger så här då, Det är Ungdomssektionens Hall och ungdomslagens enda tillfälle att få in pengar för att kunna åka och spela cuper året efter. Så för oss Ungdomsledare och barn är det viktigare än att folk ska dricka bärs o kolla på hockey. Om det skulle Bli SM-final så är barnens Cuper lika viktig, i allafall för mig och dom flesta ledare och ALLA barn.

Älska Timrå IK
Kommentera

oraklet: Va, något är fel här !! Jag sitter inte och spammar gästboken med vilje.. Jo jag tänkte kommentera det här med slutseplshockey. Skulle man inte kunna spela på en utomhusrink och sedan smälla upp läktare för 25 000 pers eller liknande. Det skulle kunna bli ett historiskt ögonblick !
Kommentera

Logan:
Kommentera

ernie eagle: Vad säger Canal + om det ? Modo fick ställa in sitt försök för nått år sen på grund av TV-rättigheter
Kommentera

ernie eagle: Inse vilka pengar Timrå IK skulle kunna tjäna om man bokade upp lokaler och tog 90kr i entré och om man t ex "leasar" Restaurang Wifsta m fl lät pengarna för öl och mat tillfalla krogarna. På dom ställen där ingen matservering bedrivs kunde man ju anlita Lasse Kock och få en viss procent av intäkterna för mat, öl, snacks och dylikt. Det måste ju ligga i Timrå IK:s intresse att tjäna pengar i ett slutspel. Fullsatt ishall. Plus en massa närliggande lokaler i Timrå Kommun. Pengar som kan användas till att täcka spelarlöner, omkostnader, nyförvärv inför nästa säsong, fortbildningar för spelare och ledare samt en diverse andra saker...

ALLTID RÖTT ;) ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

wesse: Jag menar att man måste kunna prioritera. Nu är väl detta schemalagd sn lång tid tillbaka. Men faktum är ju att ett slutspel lockar folk och det är SKANDAL om man inte kan fixa till detta från Timrås sida. Folk ska väl för helsike få se sitt favvolag "in action" när det vankas slutspel. Ungdomscuper går ju av stapeln varenda säsong men det gör ju definitivt INTE ett slutspel i vartfall INTE i Timrå Isstadion.
Boka Vivansborg då? Medborgarhuset? Restaurang Wifsta? Timrå Värdshus?
Ja vad fan som helst bara det finns möjlighet att se TIMRÅ IK.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Helg Ernest: Jadu, den har fått vingar eller nått så den är ute på flykt.
Kommentera

..annars så står det en Sporthall inte allt för långt ifrån ishallen som kanske skulle kunna användas. Utan någon is som måste tas bort...

Eller vi kanske kan använda Gärdehov. Där lär ju isen försvinna snart..
Kommentera

wesse:

Vad diskuterar du med en som inte har en hum hur det funkar på ladan.
Kommentera

wesse: Ta tennis hallen då ?
Kommentera

ernie eagle: Så du menar att Timrå ska hålla is i andra komuner och arangera cuper för ungdomslag där!!??
Kommentera

Knylan: Vart har ni "Stor" flaggan då ?
Kommentera

Mr Magoo: Jo precis. Vi har varit inne på tankarna att ha informationsblad då på sittplats och i ingångarna, info från speaker och sen insamlingsbyttor. Eftersom ståplatsbiljett för vuxen går på 90 (eller?) så betalar säkert många med en hundralapp och får då en tia över, den tian skulle vi vara jävligt glada över att få göra nått roligt med. TIFO alltså... =)
Kommentera

wesse: Jaha ja så ett slutspel i Timrå Isstadion värderas inte högre än så? Det finns ju för fan fullt med ishallar runt om i vårt distrikt. Men okej kör på med ungdomscuper ni och skit i alla svältfödda Timråbor som törstar efter slutspelshockey i "ladan" för första gången på närmare 30 år!
Kommentera

« · 196036 · »