1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590176 inlägg · 6217 ämnen

Bredare trupp!

« · 970569 Till forumet

Sv: Bredare trupp!
Det verkar inte bli några nya värvningar av nubben, eller är det någon som tror annat?
Kommentera

redline: Truppen är tillräckligt bred, lite vila på det här och Pärssinen till nästan match så :)
Kommentera

McCarton: rullstols vm nästa för han..
Kommentera

Uddan: Andreas Karlsson, Jeff Friesen, Teemu Selänne och nu Michal Grosek? Jaja..Vem blir nästa rykte? Foppa kanske!
Kommentera

Knylan: Man får ståpäls av filmklippet du lagt in.. :)
Kommentera

spud: 37 Åringar?? Tackar! Jag är 42!!!!
Kommentera

spud: skönt att du vet att bete dig som en idiot alla dar i veckan.
Kommentera

JimmyH: ...Ja där han man ju inte vara först att briljera med sina kunskaper... ...men sant, så sant... ...med 6 sekunder kvar kom det ödesdigra målet... ...som jag inte alls tyckte var något roligt med att gå ut och tillkännage målskytt på...
Kommentera

Uno Gordon: 19.54 gick pucken i mål. 1-1. Peter Nordström sköt direkt efter att Mathias Johansson vunnit teket.
Kommentera

tiker: fel rubrik jag vet
Kommentera

Ingen har väl missat det men detta måste ses flera gånger!
www.youtube.com/watch?v=XuIzjKnXu-Q

shit säger jag bara..
Kommentera

Hahl Bundy: Tack för den åsikten.. :)

Anledningen till att jag skriver här är att de flesta här inne beteer sig som ett gäng nyrika bönder med hybris över att ni får vara med och leka med de stora grabbarna.

Så fort ni torskar är lien framme och nubben ledningen fanny challe osv ska åtgärda allt som är fel. Men om någon från ett annat lag(eller ros) yppar något negativt om er fina ankdamm går ni ihop som ett gäng mobbade 37åringar som fått nog. väldigt rörande.

Som hävarm på ovanstående sitter ni alla här på en pedistal i ett forum som är skapat för att olika lags supportrar ska kunna kommunicera med varandra. Men kommunikationen med er kan enbart hålla sig på nivån "berömm tik" annars får man mobben av utstötta 37åringar efter sig.

Därför är det såklart en extra njutning att provocera er, jag gillar helt enkelt att se 37åringar som fått nog.
Kommentera

BlackBay: ´Nej matchuret stod på 19.47 för jag vill minnas att FBK kvitterade 19.51 blott 9 sekunder kvar.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
spud: Nä, du är bara härinne när du känner att du kan hugga på nånting o vara spydig i tron att du är lustig. Men det är nog bara i dina egna ögon. Provokativ det kan jag nog mer hålla med om.
Kommentera

mikenomad: Tror det var så tragiskt så att matchuret stod på 19:57 vid tekningen men jag kanske minns fel, jobbig förlust var det i varje fall
Kommentera

innekillenskomp: Inte för att jag har något att försvara, men en snabb blick över historiken säger mig att du har som vanligt fel.
Kommentera

Ssscch..! Hörde jag en nål falla här inne? En lättnad, på sitt sätt.
Kommentera

Dream Team: Semin mot fbk inleddes med en blytung hemmaförlust...bland de tyngsta ever faktiskt. Ledning med 1-0 efter ett underbart Robbelibobban-mål i nättaket, kvittering av fbk med 7-10 sek kvar av matchen efter att Hagos tagit en rätt onödig tekning egen zon. Sedan 2-1 fbk i f.l. Efter det reste vi oss aldrig...
Kommentera

Snoop: Så sant. My mistake. Men ut åkte vi iaf, men i ett senare skede.
Kommentera

Snoop: Jo så var det. Jag kan inte se vare sig Roger Melin eller Fredrik Norrena utan att påminnas om den underbara kvartsfinalsegern...

...bara fiskljusar är fridlysta sa Kenta.
Kommentera

Dream Team: Åkte vi inte ut i semi mot FBK efter att första slagit LHC ?
Kommentera

innekillenskomp:
Nejdå , du är inte ensam , haha...
Kommentera

spud:för att FÖRTYDLIGA MIG SÅ ATT ÄVEN DU FÖRSTÅR:
DU MÅSTE VERKLIGEN ÄLSKA TIMRÅ TRÅDARNA EFTERSOM ATT DU SKRIVER HÄR HELA DAGARNA.
HÄNGER DU MED?

Är det bara jag som gillar länken här bredvid med namnet "modos segertåg fortsätter"?

...Förmodligen.
Kommentera

spud: Det finns fler lag än MoDo som slagit ur oss ur kvarten. Både Färjestad och Djurgården har gjort detta. Helt ärligt så gjorde förlusten mot DIF under lockoutsäsongen mest ont, med tanke på det lag vi hade på pappret.

Sedan håller jag såklart med dig i det du säger att förnedringen verkligen var total nu senast. Ni var bättre i allt, rubb och stubb, så grattis till både serieseger och SM-guld framåt vårkanten. Ni går nog rent resten av säsongen.
Kommentera

McCarton: Det är ju inte sista gången som man får rätta en finsk tik. Nej tröndelag är inte min värld, även om det är fin natur i området och det spelas em handboll där just nu.
Kommentera

spud: Helt rätt Mr Potato head.. Tröndelag är din värld!
Kommentera

Blizzard: utan för..

Är det bara i min värld tröndelag är =en region i Norge, och vad det har med MODO att göra förstår jag inte. Har det att göra med 7 raka segrar och förnedrat timrå på deras hemmaplan säsongen efter vi slog ut dem i kvarten?

Är det bara jag som gillar länken här bredvid med namnet "modos segertåg fortsätter"?
Kommentera

spud: vissa här inne har ett liv utan för HS, så det räcker att skriva Tröndelag och INTE en hel j-vla roman !!!
Kommentera

spud: Hurså? Blev det ett problem för dig?
Kommentera

McCarton: Tröndelag, var det allt du kom på eller?

innekillenskomp: va?
Kommentera

spud: Du måste älska denna arena som hänger här hela dagarna

JonasS: Lovely!, rysningar av den filmen :)
Kommentera

spud: Håll dig till ditt tröndelag...
Kommentera

McCarton: Tror du inte att backlund skulle må bra av en landsman på isen?
Kommentera

redline: Michal Grosek är ett bra alternativ till skadade Hedström. Tenkrat skulle säkert må rätt gott med en landsman i laget.
Kommentera

Snoop: jo, visst gick det bra igår. men det sliter att gå runt på få spelare.
Kommentera

efter gårdagens bedrift behöver vi inte värva, absolut ingen forward iaf så ska de verkigen värvas så ska de vara en spelande back men de är inte så lätt att hitta sånna nu.
Kommentera

TIKbiff: Foppa har gått en intensivkurs i slovakiska!
Sen har vi ju reportern F-Hasse Andersson, aka språkoraklet.
Kommentera

Jensen_12:
Då är ju frågan hur Krizan kommer att trivas i övik
hädanefter...
Kommentera

Jensen_12: Ok. men Martinen och jonte kommer inte tillbaka. hur som helst så tror jag nubben jobbar på att få hit förstärkningar till truppen.
Kommentera

redline: Petrovicky har lämnat MoDo - och gårr til Zug. Han går inte att få tag på längre. Sen så kommer ju hahl och Timo tillbaks inom en vecka, sägs det.
Kommentera

Bredare trupp!
Nu behövs förstärkningar! Håller inte att gå runt på 3 femmor hur länge som helst.
Petrovicky lämnar Modo. Kunde kanske hyras in? Det finns ju korttidskontrakt.
Kommentera

« · 970569