Dream Team: Tveksamt om TIK var lika dåligt som VF innan vändningen kom. Jag har aldrig sett dem sämre. Och då har jag ändå sett ca 220 matcher sedan -95.
epa: Ni har väl inte glömt matchen TIK-LIF i kvalserien i april 2002, där Timrå vänder ett underläge 1-4 till seger på straffar med 4 minuter kvar..? Nästan slående likt kvällens match. Leksand har gjort det igen! =)
Hälge: Jo man kan ju verkligen taccka efter den starten. Det så ut som en "kattmatch" i två perioder, men sen lossnade det. Kapanen var strålande och även första femman.
hockeymogulen: Härligt med seger och nollan till Kapanen härliga besked men frölundas upphämpning oj 0-4 till 4-4 på fyra fem min.. förlängning pågår..
Stefan Jalonen: Pffeew, jag var nära att sätta mig i bilen och köra ensam ned till Gävle, tio mil, för att se matchen. Den gör sig kanske bättre som webbradio.
rådbjer: Den var verkligen värd att hamna på 2:a-plats i min "Ångestfyllda kommentarerlista." - Världsklass ;) Här kommer en till som jag tillägnar allas våran käre lille vän svampätaren Nike89 m,fl:
Smokey:Så ni utnyttjar sammarbetet med att låna hela Sundsvall Hockey?Tja jag tror nog ingen av oss borde tycka det är så dåligt. Sundsvall spelarna får en elitseriematch och Timrå får en seger.
Smokey: Det enda som oroar mig inför kvällens match är att Pekka Lindmark som är Unibets "hockeyexpert" tippar seger för TIK. Han har inte haft ett enda rätt hitills av sina s.k "heta tips".
70 Rodrigues: Nej nej NEJ! Ikväll blir det seger! Nordgren kommer att showa o Kapanen har plexiglas för buren o Sanny kommer att proppa Sjödda! det vet jag :))