Vi har en ljus framtid framför oss, den bästa tänkbara!
Våren är här, solen flödar från den klarblå himlen o vårfåglarna sjunger sina sånger från trädens grenar, dom lever ett bekymmersfritt liv dom, fåglarna.
Droppet från taket när snön smälter får mig att njuta i fulla drag, jag insuper vårluften, den varma o friska, o känner mig tillfreds med livet. Jag har gått ner 5kg o jag har slutat med Nutriletten, känner nu en inre ro o harmoni som jag aldrig känt förut. Jag är lätt som en fjäder o springer ut på skaren det är som att springa på moln o kan ni tänka er, skaren håller. Det är ett tecken, ett tecken som visar att framtiden tillhör TIK!
Vi befinner oss just nu på skaren o vi får inte sjunka igenom för då är det kört, men min lätta o smidiga kropp bevisar att framtiden är TIK:s vi kommer att hålla oss ovanför skaren o vara kvar i Ljuset.
Våren här, det blir ljusare o ljusare o det är ett tecken på att den ljusnande framtid är TIK:s!!!
*snyft* vad jag är lycklig, jag får en tår i ögat *snyft*
Jåkkinen: Jag må vara bitter, men har ytterst svårt att förstå att man väljer att vara gubbsur istället för att åka och hylla vår största klubbikon genom tiderna.
Vem vet, Boyce kanske också gjort sin sista match!
Våren är här, solen flödar från den klarblå himlen o vårfåglarna sjunger sina sånger från trädens grenar, dom lever ett bekymmersfritt liv dom, fåglarna.
Droppet från taket när snön smälter får mig att njuta i fulla drag, jag insuper vårluften, den varma o friska, o känner mig tillfreds med livet.
Jag har gått ner 5kg o jag har slutat med Nutriletten, känner nu en inre ro o harmoni som jag aldrig känt förut.
Jag är lätt som en fjäder o springer ut på skaren det är som att springa på moln o kan ni tänka er, skaren håller.
Det är ett tecken, ett tecken som visar att framtiden tillhör TIK!
Vi befinner oss just nu på skaren o vi får inte sjunka igenom för då är det kört, men min lätta o smidiga kropp bevisar att framtiden är TIK:s vi kommer att hålla oss ovanför skaren o vara kvar i Ljuset.
Våren här, det blir ljusare o ljusare o det är ett tecken på att den ljusnande framtid är TIK:s!!!
*snyft* vad jag är lycklig, jag får en tår i ögat *snyft*