MB: Äh vad fan det är ju allmänt känt att Djurgården kommer åka ur inom det närmaste två åren , det är ett riktigt skitlag som jag av någon anledning tkr synd om...kanske för att man är så jävla dålig...
Hjälper ju inte nu i och för sig...men DIF kommer att sjunka som en jävla sten om något år, de har levt klar på Bremberg, Ottoson, Falk, Ölvestad, Petterson, och toppat med en 37-årig Ragge, och de är de som håller laget i liv.De har problem kan jag lova.
Riktigt dåligt att rasa så fullständigt i en sån viktig match.....
VAd som skulle vara bäst i nuläget är kanske att Jurgårn får vinna med 8-1 osså får man summera varför man kommer till en bortmatch med inställningen , äh vi är klara va fan vi låter någon annan spela i stället.-.
jens_88: Jag gillar killen, han vill bara spela hockey. Det är de förbannade pajasarna i media som skriver sjuka artiklar mm, han vill bara spela och vara med polarna.
Ekwall hade för engångs skull rätt i sin krönika i söndags. Larviga rubriker med Dröm hit och dröm dit....
jens_88: Nej de äre verkligen inte, en av sverige genom tiderna bästa och mest sevärda hockeyspelare kan inte spela även fast han vill är inte alls kul :/
Tack för kaffet, "Tenkie"! Fan, hade vi verkligen 13 skott i andra perren!? Helt otroligt. Och alldeles underbart. Verkar vara piss för MoDo dessutom...
Nisse på Mon or: Haha. Läser på Aftonblaskan att FBK inför matchen skall ha kört videosekvenser på jumbotronen med allt de blev bortdömda förra matchen.
Självinsikten där, ett FBK som alltid annars har med sig allt som domslut heter.