Försäsong 2022
« Föregående · 2370179 · Nästa » Till forumet
Sv: Försäsong 2022
Sputnik: Hur många spelvändningar har vi sumpat i matchen?
Leksand har lite att fundera på också… minst sagt.
Nä den här matchen skulle vi leda med minst ett par mål.
Leksand har lite att fundera på också… minst sagt.
Nä den här matchen skulle vi leda med minst ett par mål.
+ 4
Sputnik: Lite svårt för våra Forwards att ha något kvar i tanken när dem blir tvingad att spela defensivt konstant
+ 2
Får väl ändå ta chansen och plussa för Alvarez. Kanske att han har lite mer kräm i benen när han bara behöver lyfta 4:e lina-minuter.
+ 4
Rico01: Jag tycker våra backar än så länge lyckats spela ur sig konstruktivt på ett helt annat sätt än förra säsongen.
Lätt att klanka på vårt försvarspel och glömma bort att Leksand redan släppt till minst 3 friläge.
Visst första 5 var vi yra i mössan, men JJs blunder gav väl inte trygghet till laget heller..
Lätt att klanka på vårt försvarspel och glömma bort att Leksand redan släppt till minst 3 friläge.
Visst första 5 var vi yra i mössan, men JJs blunder gav väl inte trygghet till laget heller..
+ 3
Olli Hahl: Exakt och precis. Jag har lite svårt att hålla med om att våra backar har så svårt mot detta Leksand. Är väl snarare våra forwards som måste bli mer effektiva..
+ 3
Sputnik: Ja, jag förstår inte alls kritiken. Det är inte så att vi kommer spela som Red Wings 2002 genom hela säsongen...
+ 7
erathoo: Typ sätta frilägen, tycker det är lite väl kritiskt härinne. Förutom JJs bjudning har inte Leksand allt för mycket.
+ 6
Leksand spelar mycket mer fysiskt o rejälare.
Lundin missar friläge. Vi har sumpat 3 frilägen nu .
Lundin missar friläge. Vi har sumpat 3 frilägen nu .
+ 2
Olli Nomadinen : jo, men bra att möta lite bra motstånd....få lite tips om vad som måste slipas till...
Bra start av JJ.. patenterad Emil Berglund missil mitt i magen som han lyckas tappa in.
+ 1
{297}: Svar nej. De har strukit UHD på båda dagens sändningar, under dagen!
Mmmmm, Cmore ett hyvens gäng.
Mmmmm, Cmore ett hyvens gäng.
« Föregående · 2370179 · Nästa »