Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Min egen stora kärlek, Timrå IK, har vridit om kniven o dödat mitt intresse för hockey o Timrå IK i synnerhet.
Jag trodde aldrig den dagen skulle komma. Jag är född röd o vit. Jag fick det i modersmjölken.
Men jag tycker inte att det är roligt längre o då har man varit med om det mesta när det gäller Timrå.
Det här som vi ser nu är Inte det Timrå som jag känner.
Det är en Alien som förtär.
Jag har tappat intresset för fd Timrå IK.
Tack TJ. Tack C E.
Må ni återfödas som spottkoppar.
Jag visar nu upp dubbelmoral när jag säger att ALLA bör visa sin besvikelse och skita i att gå fler matcher innan kvalet, har innan tagit upp vikten av att gå och stötta laget för att få in viktiga pengar för kommande säsong. Men nu har jag gjort en kovändning, då laget tot skiter i vad fans är för något så tycket jag att just fansen ska visa sin besvikelse genom att inte backa upp.
På årsmötet skall det i alla fall inte röstas JA när frågan om ansvarsfrihet kommer på tal.
Hahl Bundy.
Så klart, väluppfostrad ;)
Undrar om ledningen fått ut sina pengar i tid.
det har dom nog säkert.
Hej.
En offentlig ursäkt vore på sin plats i morgon från i princip hela laget,
Men dom som har satt klubben i denna situation är Du Thomas och Du Christer.
Ni är dom högst ansvariga för klubben i Era roller som Klubbdirektör
och klubbens Ordförande.
Tack för det fria ordet.
MVH
Nu är det de styrande i Timrå IK som skapat detta monster! Dessa ska också stå till ansvar. T&C är ansvariga.
Nu måste gubbjävlarna ta bladet från munnen och dra åt helvete! Polisanmäl dom för misstanke om ekonomisk brottslighet och ta ifrån dom nycklarna tills utredningen är klar!
Jag är så arg så att jag kokar! Dra åt helvete.
Jag mår för dåligt när jag ser sån här skit!
Det här laget kissar i mitt revir hela tiden, den här föreningen har visat mig hur det går när man inte tar sitt jobb på allvar, det här laget visar vad som händer när själ och hjärta försvinner.
De ansvariga ska ställas inför krigsrätt om det så är det sista jag gör i mitt liv. En hel hög av kompetenslösa människor som tror att allt går att köpa för pengar. Ni som haft mandat att sköta det här har visat sig så inkompetenta och naiva så jag blir mörkrädd.
Nästa gång vi bygger ett lag för framtiden, glöm då inte bort egna produkter, hjärta och supportrar. Det kommer liksom aldrig att funka att köra sitt egna race, det har denna era som Johansson varit ansvarig för, visat?
Ta tillbaka tallarna, förklara för dem som kommer hit att vi inte söker glidare som i sina bästa stunder glimrar till. I den här föreningen är det blod, svett och tårar det handlar om. Förklara för dessa hockeyproffs att det är bättre att förlora med 100-0 och kämpat än att förlora med uddamålet och inte ansträngt sig.
Det här är en arbetarkommun, här luktar det skit mest hela tiden. Här har vi inga miljardärer som kliver in med miljoner för att köpa sig framgång. Här är det hårt jobbande människor som förtjänar speltid som arbetar. Låt det fortsätta så, skit i alla jävla hockeyspelare som inte bryr sig det minsta i vad som händer med Timrå.
Nu ska jag dricka sprit, bedöva mina sorger och återkomma någonting under vecka 18 då jag nyktrat till. Tack för mig.
fredriko74: Att inte ALLA lämnar plan och åker hem . Döm är inte VÄRD att vi kommer dit och tittar på dom nästa match
Uppmanar till BOJKOTT till nästa match!!!!!!!
Vi måste vis dom vad vi tycker !!!!!!!
Du menar OTUR med Linkan, Thomas Johansson, Christer Ericson och Dansbandskungarna?
Bra jobbat Torp, IDIOT !!!!!
Nu längtar man tillbaka till den gamla goda tiden. Det är inte jag som gjort denna men den säger mer än något annat. Någon med möjlighet att lägga ut bilden utan länk utan med en bild får gärna göra det.
www.hockeysnack.com/medlem/ostrandsnisse/filefolder.php?folderid=133
Nybbe:
Det fattar du väl att det är kärringarna som grinar. Shoppingresorna blir inställda och det är pinsamt
Smokey: Tjänar man 100000 i månaden , så kan det vara så viktigt om den kommer 1-2 veckor senare, huvudsaken att dom fått upplysning om detta ,och det tror jag att dom fått.
Dom svälter nog inte ihjäl.
Hur ligger det till?
Modano: Hur tycker du att din idol Hagos sköter sig såhär långt in i matchen?
Vår juniorstjärna som vann skytteligan i JVM, han får knappt spela, nej vi toppar med Robin L som gjort 4 poäng på hela säsongen... Så jävla dåligt!!!