1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590218 inlägg · 6217 ämnen

Krykov på väg tillbaka?

« · 570427 Till forumet

Sv: Krykov på väg tillbaka?
Kryckan kommer att regera efter lite hårdträning med Tord Johansson.
Jag är helt övertygad om att han blir Timrås bäste center om han kommer.

Älska Timrå IK
Kommentera

Valeri Krykovs spelsinne var stor del i Timrås framgång de två första säsongerna. Förra säsongen såg spelet lite annorlunda ut - det gick snabbare än tidigare den gänglige finländaren hade svårt att hänga med i tempot. Det enda som går att invända mot om Krykov är hans fart men nu när lock-outspelarna åkt hem kan han göra sig själv rättvisa igen. I Krykov har vi en erkänt duktig center med den erfarenhet och stabilitet som behövs.

Warg har aldrig lyckats i Modo och Regin vet vi inte så mycket om. Må vara att Krykov kanske inte är i bästa form just nu men den gamle räven håller minst 50 matcher till och kommer bli bättre för varje match.

Nubben bör göra allt som står i hans makt för att få Krykovs signatur.

Kommentera

Frella: Jag håller med. Jag ser också en annan lösning. Första tanken när detta kom upp kändes mer negativ än positiv. Njaaaeee....!

Är marknaden verkligen så här tom?

Min historia om Metsäranta verkar ju minst sagt stämma i alla fall.......
Kommentera

sargad: Men i vilken form är Krykov om han nu skulle vara aktuell. Karln har lagt av och lär väl inte ha tränat allt för hårt i sommar, sen att han kanske är den playmaker som vi saknar bland centrarna. Men jag ser hellre ett annat alternativ.
Kommentera

Timråit H-sand: Ave Krykov! Elitserien är en klass sämre i år jämfört med i fjol å Krykov tror jag klarar av årets ES tempomässigt. Kolla in andra lagens spelartrupper och det känns som Krykov är en stor tillgång.
Kommentera

Robban:
Centrar är ett stort problem i dagsläget! Gahn, Warg, Regin slår Krykov med hästlängder. Lägg därtill att karln är gjord av stål Har ju knappt missat en match på 10-15 år.
Så Krykov behövs verkligen. Har dessutom den styrka som Gahn o Regin inte besitter. Så in med "Kryckan"
Kommentera

Fet-Ecke: Vad hjälper det när vi behöver poäng? Centrar är det minsta problemet vi har idagsläget.
Kommentera

Robban: Samtidigt måste man beakta att en kille som Krykov inte missat en match på ca 10 säsonger.
Kommentera

Icetea: Krykov i all ära men vi behöver en målskytt.
Kommentera

Krykov på väg tillbaka?
Enligt Dagbladet är Krykov kanske på väg tillbaka till Timrå.
Inte dumt, inte dumt alls!!
Kommentera

« · 570427