Jesse P: jag tycker han har svaga tendenser till "hemmadomare" men inget alltför uppenbart än så länge. Vi får se till att hålla oss ifrån botbänken helt enkelt.
Olle: Zebra mannen har missat många utv hittils, eller släppt, de beror väl på hur man ser de men nivån i slutspelet är ju inge annolunda säger dom ju så de måste vara att han missar många
Johan J: Vi borde nog haft en utvisning med oss i slutet av andra också, när backen som ska spela upp får skridskorna bortslagna och pucken går tillbaka i zon och HV får tryck. Annars så tycker jag att zebrajäveln gör en helt ok match så här länge.
Inför tredje perioden får vi hoppas att Timråspelarna håller sig på banan. Borde komma en kompensationsutvisning som kan spela av lite tid. Räcker med ett skott i sista för att vinna matchen.
Vi hade lite flyt där att Robins idioti inte kostade oss matchen, men det positiva är att HV inte alls är på topp idag. Vi har definitivt chansen att ta den här matchen.
En riktigt bra period nu och vi står med ena benet i semifinal. Ska vi gissa att Robin tar revansch och avgör med ett vådaskott idag?
Läser man det här forumet kunde man tro att TIK ligger under med 9-1....Det är väl kanon att ha oavgjort inför sista, eller? All press på HV! Tar Tik den här matchen har vi 3 chanser att avgöra...
T T: Skulle man berätta för nån som inte sett en timråmatch i förrän idag att pyrölä och wandell ligger i poängtopp internt så skulle man inte bli betrodd.
Per HApps: Tycker att Åkerlund visar upp ett helt annat lugn än Backlund plus att han, hitills, håller alla puckar. Strålande jobb från honom än så länge!
Raggaren Putte: Jag skulle uppskatta att RJ, ensam, har försämrat våra chanser att vinna den här matchen med 30-40%. Vi behöver inte all denna tid i boxplay och jag hoppas innerligt att vi på något sätt kan vinna på full tid, det kommer att vara trötta ben i tredje.
Tycker det verkar som en enda lång transportsträcka till efter säsongen 26/27, då halva truppens kontrakt går ut. Konstgjord andning denna och nästa säsong, och ny sportchef som kan sätta en stor del av truppen inför 27/28. Tragglar ... | Läs mer