Andersson: Jag instämmer fruktansvärd skandal! Luleå ska HA omspel men enl. Töpel så blir det inget. Fruktansvärt behandlat av domare som ska skipa rättvisa o när dom erkänner sin fruktansvärda tabbe så gör dom ingenting åt det o trr att alla ska accpetera ett förlåt! Storlagen får bestämma alla villkor jag blir så less!!!!!!!!!!!!!!
Hyfsat slut är man, trots allt. Hade nästan räknat in en förlust där. Men Åkerlund var ju som sagt helt otroligt makalös. Spikade igen fullständigt. Har sällan sett en bättre målvaktsinsats i Timrå IK. Snacka om att det kramades hemma i soffan när vårt segermål slog ner som en blixt från klar himmel i bankarna i Jerusalems utkanter. Jävligt kul för de få som var tillresta! Fick nästan tårar i ögonen när jag fick se den glasögonprydda blonda Emilie som fick jubla högt på läktaren efter den långa bilresan (var det hon som intervjuades i P4 tidigare i dag?). Den här kvällen blev en uppenbarelse. Känner mig ganska tom på ord än så länge. Nu ska det fan i mig firas! Jaji, vi plockar väl fram varsin folköl ur kylskåpet. Samt letar fram varsin partyhatt från källaren. Skål!
Mackelito: challe sa ju att han redan vet vem som ska stå imorgon, men han ville inte säga. med andra ord blir det åkerlund imorgon också. varför ändra när man för en gångs skull lyckas ta en match i jönköping?
Olle: ja åke vann matchen i dag . helt otrolig . vilken kille .. riktigt nära att ta målet också . en matchvinnar målis . fast de visste vi ju sen förut .. många av oss i alla fall
Foyn: Vore tråkigt om han försvann, kommer att behövas en tjurskalle framför mål imorgon som kan göra livet surt för Liv, och det är transatlanter proffs på.
Vore skönt om vi kunde ta denna serie ända vägen hem. Hur som helst tycker jag vi visat Sverige varför ingen av top3-lagen ville välja oss. Visst att det är bra att få vara underdog men jag kunde inte hjälpa att känna mig lite stött som Timrå-supporter när riksmedia tog i så där och verkligen berättade att Timrå allt var det KLART! sämre laget än Luleå (för det var det som sade).
qslig: Nu är det bara och vänta på alla HV-ursäkter, var det utvisning var domarn full hade inte Kenta läst bibeln, det är så jävla härligt att se Mange, jag fick en seger whiskey ikväll också. Nu är det bara och köra imorrn så isen KA tinar
Skön match! Första gången jag varit helt lugn, rakt igenom. 99,5% av detta tillstånd pga Åkerlund. God damn vilken drypsäker match han gör. Det där hade inte Kapanen gjort bättre, jävlarimej.
Detta är...helt fantastiskt. Sjukt bra gjort. Inte minst med tanke på att vi, som bekant ,INTE HAR NÅGON TRYGGHET PÅ BORTAPLAN...hehe, sorry Laken, var tvungen att gnida den en smula.
Än är så klart inte ett skit klart, men 3-1 är jävligt svårt att få någon Bergmansk vinkel på. Det är Tore Skogman rakt över. 3-fuckin-1. Sug på den, HV! Och två raka sudden-segrar, inte minst. En boostare för Timrå, dränerare för pastorerna.
Nu tar vi dom i morgon. Det är fan lika bra. Nu tar vi dom!
persson: Fyfan vad underbart sköönt ,tror inte det var en enda person i hallen som trodde att TIK skulle vinna,kul för pyörälä , hade jag varit challe hade jag tamefan spelat Åke imål imorron också!!
persson: Makalöst, Pyörälä gör de enkelt o kliver fram men Svesses flippmacka är jäkligt skaplig, han har vuxit fruktansvärt mycket och jag hade tippa seger men siffrorna stämde inet men ja bryr mig inte vi vann i sudden igen fyfaaaan va skönt o få tyst på kinnarpspubliken :D
Tycker det verkar som en enda lång transportsträcka till efter säsongen 26/27, då halva truppens kontrakt går ut. Konstgjord andning denna och nästa säsong, och ny sportchef som kan sätta en stor del av truppen inför 27/28. Tragglar ... | Läs mer
Luleå ska HA omspel men enl. Töpel så blir det inget.
Fruktansvärt behandlat av domare som ska skipa rättvisa o när dom erkänner sin fruktansvärda tabbe så gör dom ingenting åt det o trr att alla ska accpetera ett förlåt!
Storlagen får bestämma alla villkor jag blir så less!!!!!!!!!!!!!!
Agera Hockey Sverige!